Az új Brutale 800RR bemutatója után az MV Agusta vezérigazgatója, Giovanni Castiglioni érdekes bejelentéssel borzolta a kedélyeket. A közeljövőben ugyanis három új motorkerékpár, valamint egy speciális F4-es kiadás érkezik az utakra. Szerencsére napvilágra került még néhány információ morzsa. Castiglioni szerint az új platform novemberben debütál az EICMA motor show-n.
Castiglionit senki nem vádolhatja azzal, hogy túlságosan szerényen állna a saját termékei élére. Az ezres Brutale modellt egyenesen úgy mutatta be, hogy olyan, mintha Leon Camier – WorldSBK versenyző – motorjáról leszedték volna az idomokat. Merész vállalás. A második motorra egy neo-klasszik stílusú café racerként hivatkozott, ami tekintve a világ motorkerékpáros trendjeit egy nagyon is ésszerű húzás. Lehet, hogy a stílus kezd egy kicsit az emberek könyökén kijönni, de azt azért érdemes lesz megnézni, hogy az olasz prémium szegmens mihez kezd vele. Az ilyen irányú várakozásainkat egy ideig még félre kell tennünk, ugyanis a debütálást 2020-ra datálták.
Az F4 forgalmazása az idei év végétől felakad az Euro4 hálóján. Természetesen pótolni fogják az égető hiányt, de arra 2021-ig várniuk kell a márka rajongóinak. Hiába, a fejlesztés időbe kerül. Olyan ez, mint egy étteremben: ha lassan készül a kaja az valójában jó előjel. Castiglioni szerint pedig valami olyat kapunk cserébe a türelmünkért, amit eddig még nem láttunk. Mégpedig egy 300 lóerő felett teljesítő benzines-elektromos hibrid szörnyeteget.
Azoknak pedig, akik nem akarnak addig várni, elérhető lesz az F4 utolsó kiadása, a “Claudio” modell – amit Castiglioni édesapja után neveztek el. Ez pedig nem más, mint egy kihegyezett F4 versenymotor lámpákkal. Jár hozzá szénszálas felni és egy rakás extra csecsebecse. Avagy minden, amit a gyár kínálni tud a búcsúzó modell képében.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »