Aprilia RSV4 RF | |
MOTORTÍPUS |
Hosszában beépített folyadékhűtésű V4-es DOHC benzinmotor hengerenként 4 szeleppel
|
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 999,6 |
FURAT X LÖKET (MM) | 78 x 52,3 |
KEVERÉKKÉPZÉS |
4 darab Marelli 48 mm-es befecskendező 8 injektorral. Utolsó generációs Ride-By-Wire elektronikus gáz, 3 lehetséges motortérkép: T (Track), S (Sport),
R (Race) |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 13,6:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 148(201)/13’000 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 115/10’500 |
INDÍTÁS | Elektronikus önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Több tárcsás olajfürdős anti-hopping rendszerű |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 fokozatú szekvenciális kazettás kivitelű |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ |
Alumínium váz acél kiegészítőkkel. Állítható paraméterek: kormánynyak pozíciója és szöge, motor magassága, lengőkar pozíciója.
|
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 24,5 / 105 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
Öhlins NIX teleszkópok, 120mm rugóút. Állítható előfeszítés, hidraulikus kompresszió és csillapítás
|
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Progresszív karakterisztikájú Öhlins TTX monoshock központi rugóstag, 130 mm rugóút. Állítható előfeszítés, hidraulikus kompresszió, csillapítás és tengelytáv
|
ELSŐ FÉK |
Ø 330 mm dupla úszóágyazású tárcsa Brembo M50 monobloc radiális hat dugattyús radiális féknyergekkel, ABS
|
HÁTSÓ FÉK | Ø 220 mm szimpla tárcsa Brembo két dugattyús féknyereggel, ABS |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA |
APRC System (Aprilia Performance Ride Control), amely magában foglalja a következőket: Tapadásszabályozás (ATC), Egykerekezés szabályozás (AWC), Rajtelektronika (ALC), sebességtartó automatika (ACC) és sebességhatároló (APL). Minden paraméter egymástól függetlenül személyre szabható és kikapcsolható.
|
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 ZR 17 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 200/55 ZR 17 (opcionálisan: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17) |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’040/n.a./n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’420 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 845 (legalacsonyabb pozíció – állítható) |
HASMAGASSÁG (MM) | 130 |
SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 180 |
MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | n.a. |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 18,5 |
ÁR (HUF, 2018 JANUÁR) | 5’999’900.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »