Honda CRF250 Rally | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
AZ A2-es jogsival vezethető motorok között sem túl erős az egy hengeres 250-es blokk. Amennyiben tiszteletben tartjuk a motor békés karakterét és nem akarunk száguldozni, megfelelően kiszolgál.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 2 | |
Gázreakció | 10 | 5 | |
Rugalmasság | 10 | 4 | |
Vibráció | 5 | 3 | |
Akusztika | 5 | 3 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 29 | |
Futómű |
A futómű minőségi Showa cucc. Semmilyen paramétere nem állítható, alapvetően puha hangolású és igen kényelmes, viszont a hátsó rugóstag terhelhetősége nagyon kevés.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 0 | |
Egyenesfutás | 10 | 5 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 6 | |
Komfort | 10 | 10 | |
Összesen | 40 | 21 | |
Biztonság |
A fékrendszer pont illik a menetteljesítményhez. Biztonsággal megállítja a motort az ésszerű sebességekről. Az ABS a hátsó keréken kikapcsolható, így terepen is maximálisan biztonságos.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
Összesen | 35 | 26 | |
Mindennapi használat |
A hozzá passzoló termetű embereknek nagyon kényelmes, a puha futómű miatt még nagyon rossz úton és enyhe terepen is. A használat során is a hátsó rugóstag marad a fő gyengéje, ez az, ami behatárolja a lehetőségeinket.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 5 | |
Pakolhatóság | 5 | 3 | |
Terhelhetőség | 5 | 1 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 5 | |
Összesen | 55 | 43 | |
Költségek |
Kedvező áron szerezető be a nagyon pofás kis masina, amely fenntartásában sem fogja felzabálni anyagi tartalékainkat.
|
||
Ár | 10 | 9 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 5 | |
Összesen | 20 | 18 | |
Mindösszesen | 200 | 137 |
Már csak a részletes műszaki adatok vannak hátra. Lapozz egy utolsót!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »