| Honda CRF250 Rally | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
AZ A2-es jogsival vezethető motorok között sem túl erős az egy hengeres 250-es blokk. Amennyiben tiszteletben tartjuk a motor békés karakterét és nem akarunk száguldozni, megfelelően kiszolgál.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 2 | |
| Gázreakció | 10 | 5 | |
| Rugalmasság | 10 | 4 | |
| Vibráció | 5 | 3 | |
| Akusztika | 5 | 3 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 29 | |
| Futómű |
A futómű minőségi Showa cucc. Semmilyen paramétere nem állítható, alapvetően puha hangolású és igen kényelmes, viszont a hátsó rugóstag terhelhetősége nagyon kevés.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 0 | |
| Egyenesfutás | 10 | 5 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 6 | |
| Komfort | 10 | 10 | |
| Összesen | 40 | 21 | |
| Biztonság |
A fékrendszer pont illik a menetteljesítményhez. Biztonsággal megállítja a motort az ésszerű sebességekről. Az ABS a hátsó keréken kikapcsolható, így terepen is maximálisan biztonságos.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 8 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
| Összesen | 35 | 26 | |
| Mindennapi használat |
A hozzá passzoló termetű embereknek nagyon kényelmes, a puha futómű miatt még nagyon rossz úton és enyhe terepen is. A használat során is a hátsó rugóstag marad a fő gyengéje, ez az, ami behatárolja a lehetőségeinket.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 3 | |
| Szélvédelem | 5 | 5 | |
| Pakolhatóság | 5 | 3 | |
| Terhelhetőség | 5 | 1 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 4 | |
| Hatótávolság | 5 | 4 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 43 | |
| Költségek |
Kedvező áron szerezető be a nagyon pofás kis masina, amely fenntartásában sem fogja felzabálni anyagi tartalékainkat.
|
||
| Ár | 10 | 9 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 20 | 18 | |
| Mindösszesen | 200 | 137 | |
Már csak a részletes műszaki adatok vannak hátra. Lapozz egy utolsót!
Cimkék:
Aki szokott motoros túrákra járni, annak hasznos társa lehet egy megbízható hordozható akksi. Az egyik legjobb a piacon az ADATA. (x)
Elolvasom »A motorosok védelméről megoszlanak a vélemények. Most nem észosztás jön, csupán néhány valóban csúcsszintű Alpinestars protektort mutatunk be. (x)
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »