Aki nem tudja hova tenni a pénzét és nem lenne elég számára az alapváltozat, annak elérhető az S változat. Nézzük a főbb különbségeket. Az Öhlins futómű csak itt lesz elérhető, amely teljes egészében elektromosan állítható. Az Öhlins NIX-30 villákban TTX-36 rugók fognak dolgozni. A kormánygátlót szintén az Öhlins biztosítja az S verzióhoz.
Mondanom sem kell, ezek a ma elérhető legjobb elemek közül valóak. Itt még olyan csemegéket is megtalálunk, mint a kovácsolt Marchesini kerekeket, valamint a magnézium öntvényből készült segédvázat. Ezeknek a segítségével a gép csupán 164 kilót nyom szárazon, kerek 10 kilóval kevesebbet, mint az alapmodell. A Ducati MotoGP motorjaihoz hasonlóan 42 fokos eltolással elhelyezett motor még több rugalmasságot adott a fejlesztőknek, ami a kompaktságot javítja. A szuperkönnyű, mindössze 65 kilós blokknak, valamint a minimalista váztervezésnek köszönhetően az egyik legkönnyebb sorozatgyártásban elérhető superbike lesz az új Panigale V4 S. A gép csupán 5 kilóval nehezebb az 1299-hez képest, ami remek teljesítmény annak tudatában, hogy itt egy négy hengeres erőforrás fog alattunk dolgozni.
A mérnökök elmondása szerint az Akrapovic kipufugó rendszerrel és az újrahangolt ECU segítségével könnyedén elérhető a 226 lóerős teljesítmény, amivel a Ducati lesz a legjobb súly-lőerő aránnyal rendelkező motor a piacon.
Az óriási erő és nyomaték földön tartásához szükség volt a korábbi gumiméreten egy kicsit változtatni. Jelenleg 200/60R17 feszül a hátsó felnin a korábbi 200/55R17 helyett. Ez a kanyarban nagyobb felületen fekszik fel az aszfaltra, így növelve a fenevad stabilitását. Ami így muzsikál:
Hol máshol kerülhetett volna sor a motor promóvidójának forgatására, mint a motorversenyzés egyik szentélyében, Mugello aszfaltcsíkján. A “V-hangzás” remekül átjön a rövidfilmben, valamint megnézhetjük, hogy szakavatott kezek között mire lehet képes az új sportgép. Az árazást tekintve nem lehetnek illúzióink: ez a motor drága lesz. Nagyon drága. Nem lesz az utcakép szerves része, de nem is ez a célja az olasz gyártónak. A márka hírnevéhez méltó, korszakalkotó darabot készítettek, ami egészen biztos, hogy be fog vonulni a legendás modelleket tartalmazó történelem könyvekbe.
Malacperselyeket feltörni azonnal, mivel csupán 1’500 példány lesz elérhető a különleges S változatból. Összegyűjtöttük a legszebb képeket, részletgazdag felbontásban. Nektek hogy tetszik az új csodafegyver?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »