Aki nem tudja hova tenni a pénzét és nem lenne elég számára az alapváltozat, annak elérhető az S változat. Nézzük a főbb különbségeket. Az Öhlins futómű csak itt lesz elérhető, amely teljes egészében elektromosan állítható. Az Öhlins NIX-30 villákban TTX-36 rugók fognak dolgozni. A kormánygátlót szintén az Öhlins biztosítja az S verzióhoz.
Mondanom sem kell, ezek a ma elérhető legjobb elemek közül valóak. Itt még olyan csemegéket is megtalálunk, mint a kovácsolt Marchesini kerekeket, valamint a magnézium öntvényből készült segédvázat. Ezeknek a segítségével a gép csupán 164 kilót nyom szárazon, kerek 10 kilóval kevesebbet, mint az alapmodell. A Ducati MotoGP motorjaihoz hasonlóan 42 fokos eltolással elhelyezett motor még több rugalmasságot adott a fejlesztőknek, ami a kompaktságot javítja. A szuperkönnyű, mindössze 65 kilós blokknak, valamint a minimalista váztervezésnek köszönhetően az egyik legkönnyebb sorozatgyártásban elérhető superbike lesz az új Panigale V4 S. A gép csupán 5 kilóval nehezebb az 1299-hez képest, ami remek teljesítmény annak tudatában, hogy itt egy négy hengeres erőforrás fog alattunk dolgozni.
A mérnökök elmondása szerint az Akrapovic kipufugó rendszerrel és az újrahangolt ECU segítségével könnyedén elérhető a 226 lóerős teljesítmény, amivel a Ducati lesz a legjobb súly-lőerő aránnyal rendelkező motor a piacon.
Az óriási erő és nyomaték földön tartásához szükség volt a korábbi gumiméreten egy kicsit változtatni. Jelenleg 200/60R17 feszül a hátsó felnin a korábbi 200/55R17 helyett. Ez a kanyarban nagyobb felületen fekszik fel az aszfaltra, így növelve a fenevad stabilitását. Ami így muzsikál:
Hol máshol kerülhetett volna sor a motor promóvidójának forgatására, mint a motorversenyzés egyik szentélyében, Mugello aszfaltcsíkján. A „V-hangzás” remekül átjön a rövidfilmben, valamint megnézhetjük, hogy szakavatott kezek között mire lehet képes az új sportgép. Az árazást tekintve nem lehetnek illúzióink: ez a motor drága lesz. Nagyon drága. Nem lesz az utcakép szerves része, de nem is ez a célja az olasz gyártónak. A márka hírnevéhez méltó, korszakalkotó darabot készítettek, ami egészen biztos, hogy be fog vonulni a legendás modelleket tartalmazó történelem könyvekbe.
Malacperselyeket feltörni azonnal, mivel csupán 1’500 példány lesz elérhető a különleges S változatból. Összegyűjtöttük a legszebb képeket, részletgazdag felbontásban. Nektek hogy tetszik az új csodafegyver?
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Gigatúlórára készülhetnek a Polaris érintett amerikai szervizei, ugyanis a visszahívás több mint 26'000 eladott példányt érint.
Elolvasom »Dübörög az EICMA kiállítás, a Ducati pedig csak ömleszti az újabbnál újabb híreket illetve gépeket. Itt van a végleges a Scrambler 1100.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »