Az őszi motorkiállítások alkalmával számos új modellt mutatott be a Yamaha, eddig azonban a pontos vételárakat csak találgatások övezték. A napokban fény derült a titokra és most már mindenki kerek perec tudhatja, hogy milyen összeget kell leszurkolni a szalonokban az egyes gépekért.
A négy japán gyártó közül a Yamaha sohasem a legolcsóbb motorokat kínálta, azonban ár/érték arányban az egyik legjobbat nyújtja mind a mai napig. Kínálatukban megtalálhatók a megfizethető belépőszintű, ám a motorozás esszenciáját tökéletesen átadó kétkerekűek és a csúcstechnikát képviselő zászlóshajók is. Ilyen álommotor például a teljesen megújult Yamaha R6, amelyet széles tábor várt már régóta. Korábbi cikkünkben már bemutattuk, most viszont az árát is megtudtuk a járműnek: 4’748’000.- forint. Első pillantásra soknak tűnhet, de ezért a pénzért cserébe egy igazi csúcskategóriás, vezetéssegítő elektronikával ellátott sporteszközt kapunk.
Átdolgozták a megjelenése óta töretlen sikernek örvendő MT-09-et is, azonban a felfrissült külsőt változatlan áron kaparinthatjuk meg. Ma már zabolázatlannak sem nevezhetjük a japánok háromhengeresét, ugyanis a legelső évjárattal ellentétben a blokkolásgátló és a kipörgésgátló is az alapfelszereltség részét képezi. Ezért a kombinációért még három milliót sem kérnek a szalonokban – egészen pontosan 2’998’000.- forintért vihetjük haza.
Szintén kelendő holmiról van szó, ha megnézzük a TMAX iránti keresletet. Manapság a nagyvárosi élet egyik elengedhetetlen eszköze egy robogó. Itt viszont nem minden esetben kell kompromisszumot kötni a bugyuta kinézettel és az esetlen kezelhetőséggel. A sportos vezethetőség és a vagány formák kedvelőinek kiváló alternatívát nyújt már évek óta a Yamaha sportrobogója. Az idei modellévre három változattal is készültek – ezek vételára a következő: az alap TMAX 3’798’000.-, a TMAX SX 3’998’000.-, a TMAX DX pedig 4’248’000.- forint.
A kínálat nagy részét tavasz közepétől vihetjük haza a garázsba, azonban már számos típus megérkezett a márkakereskedésekbe. Pontosabb információkért keressétek fel a hozzátok legközelebb eső Yamaha szalont!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »