Nem kis dicsőség, amit a legendagyár izommotorja elért, hiszen a két legismertebb amerikai szaklapról van szó: a Cycle World ítélte oda először az elsőséget, majd a Motorcyclist Magazine is legjobbnak kiáltotta ki a gépet. De minek köszönhető a modell elsöprő sikere? Mitől különleges a Low Rider S, a Harley-Davidson S széria modellje, amelyet a Dark Custom stílus és a Hot-Rod formula hívott életre?
A titok viszonylag egyszerű: építsd be a legnagyobb motorod a lehető legkönnyebb vázba, amit csak képes vagy gyártani. Természetesen itt a könnyűség relatív dolog. A Harley-Davidson pedig bölcsen követte az ösvényt, a Screamin’ Eagle 110 köbhüvelykes Twin Cam motorblokkot párosította a karcsú Dyna vázhoz, ami az újságírók szerint hihetetlenül jó összhatást eredményezett. Egyszerre erőteljes és könnyen kormányozható. Mondtam már, hogy minden relatív?
Minimalista a stílus, azonban maximális a hatás: egy igazi agresszív, teljesítményalapú motor született! A motor szót írhatnánk akár nagy betűkkel is… Már csak egy jó kis Onroad.hu teszt hiányzik róla, nem igaz? (Az elődmodellét ide kattintva olvashatod el.)
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »