Már egy ideje igencsak várható a Honda CBR1000RR Fireblade valódi megújítása, hiszen 2008-óta csak kisebb-nagyobb ráncfelvarrásokon esett át. Most azonban már félhivatalos megerősítések is vannak arra, hogy 2017-ben egy totálisan új zászlóshajót eresztenek a sportmotorok tengerére. Nem mellesleg ez azért is igen izgalmas lesz, mivel a Suzukitól is várunk újdonságot, így biztosak lehetünk abban, hogy minden nyugati motoros magazinban literes sportmotor-összehasonlítókat találunk az év elején. Ne feledjük: éppen csak kihűlt az új R1 és a ZX10R, szóval jövőre fejeződik be egy nagy generációváltás, amit évek óta tologatott mindenki, mióta földbe álltak az eladások.
Természetesen nincs új a nap alatt, és a Fireblade 2017-es kiadása is külső gáztartályos első teleszkópot valamint blokk alá dugott kipufogódobot fog kapni biztosan, ahogy a Brembo fékeket sem spórolták le. A fantáziarajzon a nemrég bemutatott CBR250RR vonalai köszönnek vissza, vélhetően ez lesz a Honda dizájn-irányzata a következő években. Ne felejtsük el azt sem, hogy már nagyon kinéz a Superbike VB-n is egy ütős gép a Hondának, hiszen alig használnak privát csapatok aranyszárnyas motort, mivel az egyik legrégebbi alapmodell az övék – és az is tuti, hogy Hayden sem puszira maradt náluk nyugdíjaskodni egy öreg bringán. Ami miatt az R1-hez hasonlót kell hogy üssön, az az, hogy vélhetően teljesen új vázat és erőforrást terveznek hozzá, amire nagyon kíváncsiak vagyunk mi is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »