A közelmúltban indultak a találgatások arról, hogy a Honda hamarosan érkező – és valóban nagyon szükséges – újdonsága, a végre soros kéthengeres erőforrással szerelt (nálunk) belépő szintűnek számító sportmotorja, a CBR250RR vajon mikor és milyen formában érkezik. Már akkor is bizonyosságnak tekinthettük, hogy a távol-keleti gyártás és forgalmazás nyár végén vagy az ősz legelején elindul, abban pedig reménykedhettünk, hogy a masina a lehető legjobban fog hasonlítani a tavaly ősszel bemutatott tanulmányra – mert az tényleg baromi izgalmas külső jegyekkel lett megáldva!
A CBR250RR gyártása hamarosan indul, de európai forgalmazásának kezdete egyelőre kérdéses
Úgy tűnik, ez most bejött: bedobtak ugyanis egy olyan videót, amely a már kész (értsd: széria állapotú) CBR250RR-t mutatja be. Ebből egyértelműen kiderül, hogy a pengeéles vonalak, a ledes fényszórók mind megmaradnak. Sőt, a sorozatgyártású kipufogó megkockáztatom még szebb lesz, mint a tanulmánymotor Akrapovic kidörrentője (maximum a hangja az nem). További fontos megfigyelés a videó figyelmes szemléléséből: a tank alatt ott ordít a “Throttle-by-wire” felirat, ami arra utal, hogy a kis CBR elektromos gázzal lesz ellátva – vagyis simán lehet, hogy többféle motorvezérlési üzemmódból válogathat majd a vezetője.
Azt természetesen még nem tudjuk, hogy az európai piacokra mikor és milyen lökettérfogattal fog érkezni. Ahogy a másik új modell, az eredetileg City Adventure néven bemutatott “tereprobogó” háza tájáról sem tudtunk meg túl sok újdonságot. Róla megírtuk korábban, hogy a 2017-es szezonban már a szalonokba várjuk, illetve nagyjából biztosra vehető, miszerint az NC750X és az Integra egyféle “szerelemgyereke” lesz. Arra gondosan ügyeltek, hogy a kis beharangozóban se lássuk egy pillanatra sem tisztán és egyben az egész motort.
A tereprobogó (Adventure Scooter) teljes egészében még nem látható – ez a videó csak egy beetető kampány kezdete
Annyit mindenesetre megfigyelhetünk, hogy az itt szereplő cucc is ugyanazokkal a fontos eltérésekkel rendelkezik forrásmodelljeitől, mint a tavaly ősszel bemutatott tanulmány: elöl fordított teleszkópok, dupla tárcsafék és fűzött kerekek hangsúlyozzák a “terepképességet”. A sziluett alapjaiban megegyezik az Integrával, a részletek azonban tényleg lényegesen terepesebb benyomást keltenek, mint akár egy NC750X esetében.
A CBR250RR tehát kétségkívül hamarosan bemutatkozik a nagyvilágnak teljesen végleges adataival együtt – hiszen elindul a forgalmazása a messzi Keleten. A City Adventure végleges változatának megpillantásáig pedig nyilván még jó néhány, egyre többet és többet eláruló izgalmas kisfilmmel kedveskedik nekünk a Honda marketing gépezete.
Cimkék:
Katasztrófa, de ez a mai nemzetközi valóság: a világ minden részén figyelmeztetni kell a vezetőket, hogy a volán mögött ne Pokémon Go-zzanak.
Elolvasom »Angliában egy két évvel ezelőtti közúti csapatás felvételét szerezte meg a rendőrség, a rajtuk szereplő pilótákat pedig a bíróság el is ítélte.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »