A MotoGP titka: Pneumatikus szelepvezérlés

Pneumatikus vezérlés
2016. május 06., péntek - BigAdam

A MotoGP erőforrások legfőbb különbsége az utcaiakhoz képest a pneumatikus vezérlés, aminek működésébe egy abba éppen belekóstolt CRT csapat vezetője ad betekintést.

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (1 comment)

Sportmotort épít a KTM a 890-es blokkja köré? – Onroad.hu -
[…] Korábban érkeztek arról is hírek, hogy a KTM kínálna nagyon durva track only versenygépet, pneumatikus szelepvezérléssel. De ezt már rég megcáfolta maga Stefan Pierer, aki azzal indokolta az ötlet lelövését, hogy […]

Előző bejegyzés

Öt extrém Harley: garantáltan ledobod az ékszíjat!

2016. május 03., kedd
Custom

Következő bejegyzés

Amikor mindenki kicsit hülye

2016. május 07., szombat
Üldözés

Ezeket olvastad már?

Onroad.hu Évadnyitó 2022: közel 200 motor 3 kilométeres menetoszlopban

2022. január 02., vasárnap

Egészen elképesztő mennyiségű motor gyűlt össze az év első, napján egy közös motorozásra. Az Onroad.hu Évadnyitó 2022-ben is remekül sikerült!

Elolvasom »
Évadnyitó

A kínaiak már a spájzban vannak: CF MOTO 650 MT teszt

2021. december 30., csütörtök

Egyre jobb és jobb motorok érkeznek Kínából, és már közel sem csak a kisebb kategóriákból. Remek példa a CF MOTO 650 MT is

Elolvasom »
Új motor teszt

Ezt telibe találták: Keeway Vieste 300 teszt

2021. december 20., hétfő

Vicces, amikor egy motorgyártó "zászlóshajója" egy mindössze 300-as, kis testű robogó. A Vieste azonban egy remekmű lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt