Az elmúlt időszakban óriásit robbantottak a vörösök a Scrambler modellel, ami hatalmas sláger lett a világ boldogabbik felén. Persze tolta a szekeret a marketinggépezet is, de valljuk be, igen gusztára sikeredett az új életérzés-motorjuk. Erre a vagány alapra építettek egy Artika nevű változatot, ami a hetvenes-nyolcvanas évek Pantah Ice szögesgumis versenymotorjainak képére készült.
Kattints a képre, további fotók a galériában!A formatervért (már amennyire formatervről beszélhetünk a bikininyi karosszériaelemeket látva) a Dario Lopez stúdió felel. Előre feldobták az Urban Enduro sárvédőjét, lerúgták a lámpát, és finom utalást tettek a kettes rajtszámmal a ducati múzeumában található egyes rajtszámú Pantah Ice-ra, ahogy a sárga-kék fényezés is a markáns őst idézi. Persze a gumikon már kibukik a dolog, hogy itt csak egy kis utánérzést adó showbike-ról van szó, mivel sima utcai gumi lett szögesítve (sőt azok is inkább szegecsek), míg az eredeti dögön igazi komoly szögek vannak, valódi jégversenyzéshez.
Az Artika és még két másik egyedi modell, a Revolution és a Peace Sixty2 is a veronai motorkiállításon mutatta meg magát először a nagyérdeműnek. Mint már írtuk, idén bemutatómotorok tömegére számíthatunk a Ducati háza tájáról, hiszen neves jubileumot ülnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »