Amikor az első Hayabusa berobbant a motorosvilágba, mindenkinek leesett az álla. Igazi unikum volt, teljesen más liga – aztán jöttek a követők, és a kétezres évek közepére nem volt több mint egy legendás név, nem kiemelkedő tudással. A második generáció sem borzolta túlzottan a kedélyeket, simán csak hozta a kötelezőt addigra. Ám most, ahogy közeledik a Tokyo Motor Show, elkezdtek felerősödni az iparági pletykák egy új, igazi királyról, ami – bár a H2R után kicsivel – de beviszi a gyomrost a valóban sorozatban gyártott motorok között.Természetesen semmi konkrétum nincsen a gyártól, ám nem zörög a haraszt ugye. És bár a Young Machine Magazine fantáziaképe valószínűleg csak távolról – nagyon távolról – lehet hasonló a várható új sólyomhoz, de teljesen nem szoktak homályban kapálózni: általában legalább koncepciószinten körbelövik a várható eredményt.
Ha csak abból indulunk ki, mekkora beetetőkampány volt anno a VFR 1200 megjelenése előtt azzal a bizonyos piros-ezüst koncepciószoborral, akár lassan tényleg készülhetünk egy új király eljövetelére a hipersport-túrázók között!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »