A Honda Motor Europe örömmel mutatja be a modellfrissítésen átesett CBR500R-t. A 2013-ban piacra dobott, középkategóriás sportmotor (a “sport” szót értsük idézőjelben azért…) fürgeségének és lendületes vonalvezetésének köszönhetően nem csak a nagyobb gépre váltó pilóták körében lett népszerű, hanem a valódi mindenest kereső, rutinos motorosoknál is. Azok között azonban, akik A2-es jogosítványhoz szeretnének vásárolni egy vagány, mindennapi közlekedőtársat, biztosan még vonzóbb lesz.
A modellfrissítés legfőbb elemei a következőképpen lettek körülírva (mivel rendes képet még nem kaptunk a CBR500R-ről, csak ezekre az információkra hagyatkozhatunk). Vadonatúj formavilágot kap a masina, amelyet az “Agresszív Sebességforma” (Aggressive Speed Shape) dizájnelv határoz meg. Az éles, markáns vonalak a meredek, fénydiódás lámpákkal felszerelt fejidomtól a magasra húzott, szintén LED-es farokidomig futnak, egyszerre kölcsönözve sportos és funkcionális megjelenést a modellnek. Számos “pilótaközpontú” változtatás történt. Ilyen például az immáron állítható rugó-előfeszítésű első felfüggesztés, a zsanéros tanksapkával ellátott, nagyobb űrméretű üzemanyagtartály, az állítható fékkar és -pedál, valamint a lapmart slusszkulcs. Új, rövidebb kipufogódobot is kap a gép a tömeg-középpontosítás jegyében. Emellett a dob belső szerkezete is változik, így mélyebb, jellegzetesebb hangja lesz a motornak. Ezeken felül a színválaszték is új, izgalmas tónusokkal bővül.
Ezek a módosítások minden bizonnyal még “sportosabbá”, stílusosabbá és feltűnőbbé varázsolják a Honda CBR500R-t, így az 2016-ban is a piac egyik legjobb A2-es vezetői engedéllyel használható motorjaként kerül a szalonokba. A bringát 2015. október 15-én az American International Motorcycle Expón mutatják meg teljes valójában a floridai Orlandoban. Úgyhogy aki nagyon felizgult, addig valahogy kénytelen lesz türtőztetni magát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »