A Victory arculatváltása nem csak az elektromos motorjaikon érhető tetten. Újabb versenygépet építettek, amelyet a legendás amerikai hegyi felfutón, a Pikes Peak-i megmérettetésen kívánnak bevetni. Az ide szánt járgány hagyományos módon benzinnel működik. A komplett motorkerékpár, a blokkot is beleértve Roland Sands műhelyében készült.
A Mester stílusa egyből szembetűnik a Project 156 nevezetű holmin – sportmotor létére sokkal inkább hasonlít egy vagány café racerre. A figyelem középpontjában a hatalmas V2-es erőforrás áll. Lényegi információkat még nem tudunk a blokkról, csak annyit, hogy folyadékhűtéses és az összes szelep titánból készült – ahogyan az egy versenymotornál illik.
A futómű sem az egyenes és tükörsima amerikai országutakra lett tervezve – az Öhlins csúcskategóriás alkatrészeit építette be Roland Sands csapata. Mivel a kanyargós hegyi szerpentinen a féket is bőven kell majd használni, így a lassítást sem bízták a véletlenre: az olasz Brembo komoly versenytapasztalattal rendelkezik, így kézenfekvő volt az ő rendszerüket felhasználni.
Június 25-28-ig rendezik a Pikes Peak-i hegyiversenyt, ott láthatjuk először élesben a Victory és Sands csodamasináját. Bízzunk benne, hogy addig még több információt csepegtetnek a motorról.
Roland Sands minden terméke rendelhető a MotoPartsShop.hu motorosbolban. Nagyon igényes szép termékek, ha valaki motort szeretne építeni – vagy a meglévőt csinosítani -, ezekben a ROLAND SANDS alkatrészekben lehet gondolkodni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »