Újabb modellek a Hero palettáján

Újdonságok
2014. október 16., csütörtök - FeR1

Az indiai Hero a világ egyik legnagyobb motorkerékpár gyártójának számít. Számos új géppel bővül a kínálatuk - lesz minden a sportmotortól a café racerig.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Több mint motoros tréning

Több mint motoros tréning

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

XYZ -
Én azért nem vennék rá mérget,hogy Európában kelendőek lesznek a motorjaik (és úgy általában az „ismeretlen” ázsiai,távol-keleti,stb. motortok).Már évek óta hallom,hogy majd most aztán jönnek az óccó motorok(autók) és letarolják a piacot. Az nem lesz egyszerű nekik,ez nem telefon vagy MP3 lejátszó.Itt megfogni a japán és EU-s gyártókat piszok nehéz lesz szerintem.

FeR1 -
Igazából nem is nagyon érdekeltek abban, hogy Európában „taroljanak”. Nevetségesen kicsi darabszámú új motor fogy Indiához képest. 🙂

Moto-Cat -
Így van. Ájrópa nekik nem piac. El sem tudjuk képzelni, mennyi motor fogy Ázsiában egy évben. Egész Európa nem vesz annyi motort szerintem 10 év alatt sem. És úgy vélem, nem kéne leszólni ezeket a motorokat, míg nem látjuk, nem próbáljuk ki. Biztos vannak rajta az olcsóság miatt érdekesen megoldott dolgok. De akkor nézzétek meg a Yamaha MT-07-et. Úristen! Amikor megjelent, bele voltam esve, hogy ilyen kell nekem. Aztán megálltam mellette, megnéztem és elköszöntem. Összehordták. Szóval, akárki akármit mond, nem csak az indiaiaknak vannak olcsó megoldásaik, hanem a nagy japán gyártóknak is! Én ezt a Splendor Pro Classic-ot kipróbálnám.

Macko -
Moto-Cat: olcsósításban a Honda messze az élen jár. 🙂 Egyébként ha megnézitek, autóban mit csináltak a koreaiak? Jöttek az egykori japó autók másolataival olcsón. Aztán szépen megtanultak autót készíteni, ma már semmivel nem maradnak el a „mestereiktől”. De árban sem nagyon! Az indiai motorgyárak sem hülyék. Nyilván nem azért kell nekik Európa, mert itt kívánják megduplázni az eladott darabszámot. Viszont sokat tanulhatnak itt, amit pedig nyilván hasznosítani fognak. A minek vásárolták be magukat a KTM-hez vagy éppen a Buell-hez? Nem azért, mert az indiai átlagvásálónak magasabb szintű motor kellene mint amit amúgy is tudnak csinálni…

XYZ -
Látom szövegértelmezésből kihívásokkal küzd néhány kolléga.Segítek. ‘”rövid időn belül Európában is kaphatók lesznek India egyik legnagyobb motorkerékpár gyártójának a termékei Ázsiából az öreg kontinensre egy fickós kiállású, negyedliteres sportbringával kívánnak betörni” Én erre reagáltam,

XYZ -
.

Előző bejegyzés

MV Agusta a milánói rendőrség kötelékében

2014. október 15., szerda
Csemege

Következő bejegyzés

Kétkerekű limuzin elektromos hajtással

2014. október 16., csütörtök
Különc

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt