Variációk egy témára: tempomat motorra

Ötletbörze
2014. május 15., csütörtök - Macko

Hosszú órákon át tartani a gázt a motoron elég fárasztó. A megoldás a sebességtartó automatika: millió féle utólagos tempomat létezik.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (12 hozzászólás)

Moto-Cat -
Ötletes megoldások, de számomra nem jelent gondot órákig húzni a gázt. 🙂

verpe -
Van egy olyan is, amit a markolat elé kell szerelni, és rugós, segítségével megszorítja a markolatot. A kioldása pedig 1 gomb segítségével történik, mint a quadok gázkarja. Kiugrik a rugó és visszaáll az alaphelyzetbe a gázkar. Pár éve nézegettem, de hogy mi ez pontosan utána kell néznem.

verpe -
Megtaláltam 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=EQlemV_UaOw&list=PL68B347820684DB81&index=24

Macko -
Verpe: ez is ötletes. És milyen jó, hogy a végén kiírják, miszerint lakott területen és sűrű forgalomban SOHA NE HASZNÁLD! 🙂

Xebulon -
A gyors-kötöző megoldás tetszik. Ha felteszel 3-at, akkor már 3 különböző sebességben is tudod rögzíteni a motort. Csak városi közlekedésben zavarna egy kicsit. De egyszerű a megoldás – nem a fékkarhoz kell rögzíteni, hanem egy külön behajtható karhoz, így a kart felhajtva kikapcsolható a tempomat.

Csaba -
Na most nagyon beletaláltál nálam:) Vasárnap vár rám 865 km autópálya és már most zsibbad tőle a kezem. A kábelkötegelős lesz az első, mert pont van a cégben ilyen disznó pánt és a kézvédőt sem akarom bontani a befőttes gumi miatt.

Csaba -
Egyébként az utólagosan beszereltek között nekem ez tűnik a legjobbnak. https://www.youtube.com/watch?v=BvnHifrXJ_c

Macko -
Csaba: majd meséld el, milyen volt! 🙂

Csaba -
Kis változás történt a planban. Húgomat a frász kerülgeti attól, hogy én Yvette után akarok motorozni éjszaka a pályán. Ezért meglepett két vonatjeggyel (motor+én) Bécsig, onnan meg már inkább országúton gurulok Pestre. Hiába mondtam neki, hogy ez benne a plusz extra, a kihívás. A tökös legények és bátor csajok ilyen időben 48 óráznak:) Sajnos a jegyek nem visszaválthatóak. Visszafelé viszont tesztelve lesz. Ma első dolgom volt a cégben ilyen emberes kötegelőt keresni:)

Raistlin75 -
https://www.youtube.com/watch?v=kEmMvNYEq2o – egy újabb 20 Ft-os megoldás

takzol -
A gumigyűrűt helyettesítettem bicikli szelepgumival. A markolat és a kormányvég-súly résébe többszörösen föltekerve lehet variálni a rögzítés ” keménységét”. Könnyen oldható és ha ügyes vagyok, nem is látszik.

boxos -
szertnem hogyha valaki felvilagositana hogy a royal star(yamaha)tempomatjat hogy lehet beuzemelni!lehetseges hogy az en mocimon nem mukodik!?varom segitsegeteket!

Előző bejegyzés

Mennyivel a zsebemben induljak bukósisak beszerzésre?

2014. május 07., szerda
Biztonság

Következő bejegyzés

Tudatosan kanyarban is: BMW Motorrad Intenzív Tréning

2014. május 19., hétfő
Vezetéstechnika

Ezeket olvastad már?

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt

HD Pan America – BMW R 1250 GS – KTM 1290 SAS teszt

2021. november 07., vasárnap

A nagy túraenduro kategória királyai együtt vizsgáztak, hogy kiderüljön: mit tud a Pan America a boxer GS és a KTM SAS ellenében.

Elolvasom »
Összehasonlító teszt

BMW R 1250 GS (2021) teszt: A király megingathatatlan

2021. október 31., vasárnap

Negyven éve világelső. És lőjjük le a poént a legelején: az is fog maradni. A BMW R 1250 GS megint jobb lett, mint valaha.

Elolvasom »
Új motor teszt

A bors osztrákul is kicsi, de erős: KTM 390 Adventure teszt

2021. október 25., hétfő

Ne legyints: egy A2-es jogsival vezethető motor is lehet teljes értékű túragép. A KTM 390 Adventure kitűnő példa erre!

Elolvasom »
Új motor teszt