A legjobb pályamotorosok gépeire szoktak dőlésszög-mérőt szerelni, amely nekünk, utcai rájdereknek hihetetlen értékeket tudnak mutatni. Mert egy normális túramotornak valahol 40 fok körüli bedöntésnél már leér füle-farka, szórja a szikrákat – így véget ér a kanyarvadászat. A GP-technika persze többet enged: néha a mi lehetőségeink jó másfélszereséig is eljutnak a fiúk. 85 fok azonban még nekik is elérhetetlen. Nem úgy a képen látható pilótának, aki anélkül is a függőlegestől legalább 85 foknyira jár, hogy a fotós csalna az objektívvel.
A trükk persze egyszerű: megfelelő helyen készült a felvétel. A döntött parabolika kanyar ugyanis úgy teszi lehetővé ezt a teljesítményt, hogy a motoron ülve akár egyenesen haladás is lehetne. Csak egy dolog kell hozzá: sebesség. Na meg némi vér a pilóta pucájába! Kamionnal jó néhány éve volt szerencsém a Rábaringen ugyanígy haladni, motorral még nem próbáltam. Neked lenne merszed hozzá?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »