Kezdjük azzal, hogy a gép kimondottan jól néz ki. Ami persze önmagában édeskevés lenne, hiszen az elektromotorral hajtott kétkerekűek közül már jó néhány megbirkózott ezzel a feladattal. Elvérezni a hatótáv és a hosszú töltési idő párosával szoktak. Jöjjenek tehát a sorozatgyártású Lito Sora legfontosabb paraméterei: 190 kilométer/óra csúcssebesség (hoppá!!!), 85 newtonméteres forgatónyomaték (álló helyzetből, azaz 0 fordulattól rendelkezésre áll), 260 kilogramm menetkész tömeg, használattól függően minimum 100 és akár 200 kilométeres hatótávolság és kilenc órás töltési idő.
Az alumínium vázas járművet karbonszálas ruha borítja, és érdekessége a széles tartományban állítható ülésmagasság. No meg az energiagazdálkodási szoftvere, amely egészen új lehetőségeket nyit az elektromos motorral hajtott motorok világában. A Sora ugyanis lehetőséget kínál arra, hogy megadd a célodat, amelynek ismeretében a rendszer úgy gazdálkodik a rendelkezésre álló energiával, hogy garantáltan oda is érj az akksik lemerülése előtt. Na ez már tetszik! A gépet a február 28-án kezdődő Montreal Motorcycle Show kiállításán mutatják be, ára pedig egészen brutálisan magas – 46’399.- kanadai dollár, vagyis több mint 9,5 millió forint – lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »