A maximalista

Teszt: Yamaha FJR1300AS
2013. szeptember 10., kedd - Macko

A Yamaha nagy túramotorja hosszú várakozás után teljesen megújult. Első pillantásra nem akkora a változás, mint valójában. Ismét kuplungkar nélkül járt nálunk.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Az Év Tesztmotorja – 2013 | Onroad.hu -
[…] Yamaha FJR1300AS – a túramotor, amelyen nem csak ráncot varrtak fel […]

Megújul a Yamaha Szuper Tehene | Onroad.hu: az egyik legkedveltebb motoros magazin -
[…] fejlesztett darab. Egy kicsit áthangolták a hosszabb rugóutakhoz igazítva, az egyébként az FJR1300-ban is megtalálható, hasonló módon működő […]

Jön a Yamaha FJ-09? – Onroad.hu -
[…] nyomatékú sorhármas – esetleg némileg áthangolva – biztosan alkalmas lenne egy FJR1300-hoz hasonló túravas […]

Luxusgőzös két keréken: BMW R1200RT 2014 teszt – Onroad.hu -
[…] megszorongatni a konkurensek a BMW R1200RT-t, kezdve a Triumph az új Trophy-val, vagy a Yamaha a legújabb kiadású FJR1300-zal. Most viszont a BMW van lépéselőnyben a többiekhez képest, nem is kicsivel. Néhány évnek el […]

Jön az ultradurva Yamaha R1? – Onroad.hu -
[…] jövő zenéje. Mivel a Yamaha rendelkezik egy nagyon is jó elektromosan állítható futóművel (amelyet az FJR-ben meg is ismerhettünk), logikus lenne valami hasonlót beépíteniük az emelt szintű R1-be – ezzel jelentősen […]

Egy régi ismerős – Yamaha FJR1300 teszt – Onroad.hu -
[…] sport-túra gépet és tavaly egy hosszabb túra alkalmával vallatóra fogtuk a Yamaha minden okosságával és extrájával megtöltött változatot. Idén arra voltunk kíváncsiak, hogy az alapáron kínált FJR is van-e olyan jó választás, […]

Az Év Tesztmotorja 2014: BMW R1200GS Adventure – Onroad.hu -
[…] (a Yamaha FJR1300A volt az egyetlen amelyről nem készült mozgókép, hiszen azt egy évvel korábban már alaposan körbefilmeztük). Itt az első helyet szintén a BMW R1200GS Adventure hódította el, a második azonban a […]

Csiszoljuk tökélyre: Yamaha FJR 1300 AE teszt '2016 – Onroad.hu -
[…] megoldották az idomok módosításával), a futómű kicsit elmaradt a motor egyéb tudásától (a 2013-ban megjelent elektronikusan állítható egységgel egyből a legjobbak közé ugrott a gép) – így sok kritizálni való a közelmúltra nem […]

Előző bejegyzés

Három a magyar igazság

2013. szeptember 06., péntek
Ismét megmotoroztattuk a Pető Intézetes gyerekeket

Következő bejegyzés

Kuplungmentes övezet

2013. szeptember 16., hétfő
Teszt: Honda VFR1200FD és Yamaha FJR1300AS

Ezeket olvastad már?

A bors osztrákul is kicsi, de erős: KTM 390 Adventure teszt

2021. október 25., hétfő

Ne legyints: egy A2-es jogsival vezethető motor is lehet teljes értékű túragép. A KTM 390 Adventure kitűnő példa erre!

Elolvasom »
Új motor teszt

Összevont osztályok: Honda NC750X DCT (2021) teszt

2021. október 18., hétfő

Az egykor talán szebb napokat látott NC család 2021-re egy tagúra olvadt. Az NC750X egyesítené valamennyi korábbi előnyeit.

Elolvasom »
Új motor teszt

Kánikulától az őszig: jól szellőző és variálható W-TEC ruhák

2021. október 04., hétfő

Videónkat még a rekkenő hőségben rögzítettük - de ezek a W-TEC ruhák most, kora ősszel is remekül hordhatók robogón vagy motoron.

Elolvasom »
Kiegésztő teszt

Hat éves a Motorosbiztosítás, vagyis a Protektor

2021. augusztus 18., szerda

Az immáron hat éves motorosbiztosítás, a Protektor múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. Rendhagyó módon, motorpróbálgatás közben.

Elolvasom »
Interjú