A Yamaha XV920R már új korában, 1982-ben sem tartozott a legszebb motorok közé. Mondhatjuk úgy is, hogy nem az volt a jellemző, amikor tágra nyílt szemekkel csodálkoztak rá az utcán a babakocsikat tologató kismamák.
Az észak-kaliforniai Bob Ranew azonban rendelkezett egy ilyen géppel, és szeretett volna valami egyedit létrehozni belőle. Így a Classified Moto gondjaira bízta, akik tényleg a legtöbbet hozták ki belőle. Ráadásul nem csupán a szépségre mentek rá, hanem igazi élményt nyújtó motort akartak faragni az öreg vasból.
Ehhez jó futómű kell, így a gép eleje egy az egyben egy 2009-es évjáratú YZF-R6-ból érkezett. Kicsit átalakították, valamint az eredeti 120-as szélességű helyett 130/80-17-es abroncsot húztak a két masszív teló közé. A hátsó villa egy egy évvel idősebb R6-osban kezdte pályafutását – itt azonban kicsit lerövidítették, hogy a gép összképe kompaktabb legyen. A rugóstag maga pedig egy Triump Daytonából származik, míg a hátsó gumi mérete konvencionális 180/55-17 maradt. Az abroncsok viszont nem éppen a tapadós fajtából valók – maradtak a chopperekre való gumiknál.
Egy Benelli Mojave 360-as üzemanyag-tartályát passzították a gépre, és egy nagyon egyedi fényezést adtak neki. A kipufogó egy Moto Guzzi Californiáról származik, azonban jelentősen módosítottak rajta, hogy illeszkedjen a vas stílusához. Ennek a stílusnak a része az egyedi hővédő borítás is.
A világítás és a kezelőszervek a helyi törvények által előírt minimumra vannak belőve – irányjelző pédául nincs is a motoron, de a hátsó világítás is egy kerékpárüzletből származik. Az ülés viszont teljesen egyedileg készült. Az egész custom gépezet nem csupán egyedi lett és érdekes, de esélyes, hogy motorozni is jó vele.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Nehéz eldönteni a videó után, hogy jól kinevessük szegény leányzót, vagy inkább aggódjunk érte. Csúnya munkahelyi baleset érte...
Elolvasom »Egyedi motort építeni nem csak sok pénzből lehet. Nyugaton is vannak olyanok, akik a szűkös büdzsét leleményességgel egészítik ki.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »