Honda CBR500R ABS
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, nyolcszelepes soros kéthengeres benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
471
|
Furat x löket (mm)
|
67,0 x 66,8
|
Sűrítési viszony
|
10,7:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
35/48/8’500
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
43/7’000
|
Gyújtás | Számítógép-vezérlésű, digitális tranzisztoros, elektromos rásegítéssel |
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Ø 41 mm-es teleszkóp
|
Futómű hátul
|
Prolink rendszer, 9-fokozatú rugó előfeszítés, négyszög szelvényű acél lengőkar
|
Első fék
|
Ø 320 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 240 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, egydugattyús féknyereg, ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-ZR17M/C
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60-ZR17M/C
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’075/740/1’145
|
Tengelytáv (mm)
|
1’410 |
Szabadmagasság (mm) | 140 |
Ülésmagasság (mm)
|
785
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
15,7
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
194 |
Ár (forint, 2013. július)
|
1’795’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Pedig esküszöm, hogy ezzel a géppel sokkal kisebb átlagsebességet futottam, mint tavaly az NC700X-szel. Az is igaz, hogy a cikkben szereplő fogyasztási adatok a fedélzeti számítógép információi – ha az fals értékeket írt ki, ezek sem helytállóak.
Amúgy a magam részéről teljesen normálisnak tartom, hogy többet eszik, mert magasabb fordulaton dolgozik és jobban erőlködik, mint a 700-as. Viszont a héten lesz nálam a CB500X, annál majd 100 kilométerenként keresek kutat és végzek több számolt mérést – kontrollképpen.
Elvileg az hogy többet pörög még nem feltétlen ok a többlet fogyasztásra, ha közben ugyanakkora teljesítményt veszel ki belőle, ugyanazon dinamika eléréséhez, sebességhez….a súlya meg kb annyi mint a 700-asnak. Fene tudja.