A szükséges plusssz

Teszt: Honda SH150i ABS
2012. november 18., vasárnap - Macko

A Honda igen széles modellpalettáján a motorozás minden területére kínál megoldást. A városi közlekedés egyik legjobb alternatívája a megújult SH robogó. A hazánkban újnak számító 150-es blokkal próbálhattuk ki.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

verpe -

Végre egy videós teszt!

Futómű szempontjából szerintem a 300-asra nem lehet panasz.

 


verpe -

Csak nekem húz a pénztárcám inkább egy 400eFt-os, 50es, 2 ütemű Liberty felé?

Nem kevés az árkülönbség.

Persze kinek mik az igényei.


Macko -

A 300-asnak jobb a futóműve, mint a 150-esnek. Vastagabb telók, hosszabb rugóutak.

Viszont szerény véleményem szerint ez a motor teljesen más kategória, mint egy 50-es Liberty. Nem egy liga. Azzal nem vihetek utast, nem mehetek autópályán, de még az M0-on sem…


Szelid.motoros -

 Hello! Az SH150 és a SH300 teljesen más dimenzió. Nekem van egy fekete SH300 ABS (bár a héten már a Dreamben árulják mert kategóriát váltok), és az nemcsak városi/elővárosi közlekedésre, hanem akár kisebb túrákra (napi 400-500km) is simán használható akár 2 személlyel+hátsó dobozzal le lehet vele ugrani a Balcsira, tartósan tartható vele a 120/130 km/h, egyedül mentem már vele óra szerint 145-öt. Amikor a Balcsi körül mentem vele 80-90-es átlagot akkor 2,9l/100km-es fogyasztást produkált. Budapesten városban pedig 3,2-3,6 között szokott lenni a fogyasztás, úgy hogy megyek vele mint a meszes és 110kg vagyok. Ja és nem utolsó szempont, hogy külsőre akkora mint egy 50-es, keskeny/rövid így a dugóban bárhol efér vele az ember és simán befér a garázsba a kocsi elé/mögé (ahova egy Suzuki Burgman/Yamaha XMax vagy más hasonló nagytestű robogó már nem)


Macko -

Milyen paraméterekkel árulod?

No és mire váltasz helyette?


vitahum -

 A motor, és a technika mintha a PCX-ből jött volna.


Macko -

Nézegesd át a technikai adatokat. Hangoltak az erőforráson is: a 125-ös SH nem egyezik sem a saját elődjével, sem a PCX-szel teljesítményben. A stop-and-go rendszer ugyanaz, csak az ülésből lett kivéve a foglaltság-érzékelő: ez akkor is leáll, ha a motor mellett állsz. 🙂


Előző bejegyzés

Két deci profizmus

2012. november 15., csütörtök
Teszt: KTM 200 Duke

Következő bejegyzés

Nincsenek véletlenek

2012. november 21., szerda
Videóteszt: Nolan N104 bukósisak

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt