KTM 200 Duke |
|
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Egyhengeres négyütemű folyadékhűtéses benzinmotor |
Hengerűrtartalom (cm3) | 200 |
Furat x löket (mm) | 72 x 49 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE) | 19/25 |
Indítás | Elektromos önindító |
Tengelykapcsoló | Olajban fürdő |
Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | |
Váz típusa | Acélcsövekből épített térhálós |
Első felfüggesztés | WP 4357 teleszkópok |
Hátsó felfüggesztés | WP 4618 EM központi rugóstag |
Rugóút elöl / hátul (mm) | 150 / 150 |
Villaszög (fok) | 65 |
Első fék | 300 milliméteres tárcsa, négydugattyús féknyereg |
Hátsó fék | 230 milliméteres tárcsa, egydugattyús féknyereg |
Méret- és tömegadatok | |
Szabadmagasság terheletlenül (mm) | 170 |
Tengelytáv (mm) | 1’367 |
Ülésmagasság (mm) | 800 |
Menetkész tömeg üzemanyag nélkül (kg) | 129,5 |
Üzemanyagtartály (l) | 10,5 |
Ár (forint, regisztrációs adóval, 2012. november) | 1.112.500.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Kicsi, kicsi és gyenge (relative) mert ugye A1-nek már jó, A2-nek meg kevés.
Azért 125 kiló melett (átlag 125 ös súlya..) még 120 kilós ember alatt is többet kéne mint menjen 120….Rövid az áttétel?
A vidi alapján meg inkább csak hörög de nem megy….most lehet itt KTM-ezni meg modern technika de a 25 ló az 25 ló…pláne egy henger 4 ütem…
Szóval nem tom, sok értelme nincs:)
Bocs…A1-nek már nem jó.
Ha jobban megnézed a KTM gyártja a legerősebb 1hengeres blokkokat a piacon.
Azért kellemesebb egy ilyen mint a 125-ös verzió.
Ez már országúton is jó lehet, habár nem tűnik túrabarátnak ez a Duke.
Apropó: Firefoxból nem tudok kommentelni, hozzászólás mező hiánya miatt.