Igaz, a rendelési határidő október végén lezárult. Amennyiben valakinek lett volna potom 54’000.- darab zöldhasúja a cuccra és kellett is volna neki, attól ezúton kérek elnézést, hogy csak most szóltam.
A KTM-nek egyébként jól jött a váltás ez konkrét. Hiszen az ifjú német Sandro Cortese több futammal a szezon vége előtt, toronymagasan vezetve a ponttáblázatot lett világbajnok az új negyedliteressel, amely szépen teljesített a többi hasonló géppel rajthoz álló versenyző alatt is.
A KTM kihasználva ezt az igen szép eredményt, most elérhetővé tette a technikát bárki számára, természetesen azért némileg módosítva a GP-n szereplő géphez képest. Ezek a változtatások valóban minimális szintűek: egy fikarcnyit viszavettek a 294,5 köbcentis DOHC egyhengeres teljesítményéből, amely így 28 Newtonméter nyomatékot és 49,6 lóerőt présel ki magából.
A 14 ezres csúcsfordulat helyett 13.500-ra korlátozták ezt az értéket. A gép menetkész súlya 82 kilogramm, így elképzelhető mit nyújt a kis masina, ha értő kézbe kerül.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »