LML Star 4T 200 |
LML Star 2T 125 | |
Motor, erőátvitel | ||
Motortípus | Egyhengeres, négyütemű, felülvezérelt kétszelepes kényszerléghűtéses benzinmotor | Egyhengeres, Reed-szelepes kétütemű, felülvezérelt kétszelepes kényszerléghűtéses benzinmotor |
Hengerűrtartalom (cm3) | 200 | 125 |
Furat x löket (mm) | 65,5 x 59,3 | 52,5 x 57,0 |
Sűrítési arány | 9,1:1 | 9:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 8,6/11,7/6’250 | 4,9/6,7/5’500 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 14,5/4’250 | 9,5/4’000 |
Keverékképzés | ø20 mm Keihin PB karburátor | ø20 mm karburátor |
Gyújtás | Elektronikus (CDI) | Elektronikus (CDI) |
Indítás | Elektromos önindító és berúgókar | Elektromos önindító és berúgókar |
Sebességváltó | 4 sebességes szekvenciális markolatváltó | 4 sebességes szekvenciális markolatváltó |
Váz, futómű | ||
Váz típusa | Acél csőváz, a karosszéria teherviselő elem | Acél csőváz, a karosszéria teherviselő elem |
Első felfüggesztés | Egyoldalú lengőkar tekercsrugóval és hidraulikus lengéscsillapítással | Egyoldalú lengőkar tekercsrugóval és hidraulikus lengéscsillapítással |
Hátsó felfüggesztés | Egyoldalú lengőkar maga az erőforrás, tekercsrugó és hidraulikus lengéscsillapítás | Egyoldalú lengőkar maga az erőforrás, tekercsrugó és hidraulikus lengéscsillapítás |
Első fék | Szimpla tárcsa ø 200 mm | Szimpla tárcsa ø 200 mm |
Hátsó fék | Dobfék ø 150 mm | Dobfék ø 150 mm |
Első gumi | 3,5 – 10 (51J) | 3,5 – 10 (51J) |
Hátsó gumi | 3,5 – 10 (51J) | 3,5 – 10 (51J) |
Méret- és tömegadatok | ||
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 1’760/695/1’110 | 1’760/695/1’110 |
Tengelytáv (mm) | 1’245 | 1’235 |
Ülésmagasság (mm) | 820 | 820 |
Menetkész tömeg (kg) | 122 | 109 |
Üzemanyagtartály (l) | 5,5 (1 liter tartalék) | 8 (1 liter tartalék) |
Ár (forint, regisztrációs adóval) | 859’000.- | 645’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »