A lépés logikus is lenne, hiszen ez a modell eddig hiányzott a kínálatából.
Minden japán gyártó a kis kategóriákban látja az igazi üzleti potenciált. Jól példázza ezt az egyre-másra megjelenő, elsősorban az indiai piacra kihegyezett, de a világ egyéb tájain is eladható nyolcad- és negyed literesek dömpingje. Hétről hétre bukkannak fel az új modellek, úgy látszik a Kawa sem akar lemaradni a többiek mögött. (Az új Ninja300 tesztje még a héten jön az Onroadon!)
A prototípus rajzán jól felismerhetőek a bázismodell stílusjegyei. A tank, a blokk, a lengőkar, a kipufogó, a kerekek, a féknyergek, és maga a farokidom is jól felismerhetően a Ninja részelemeiből áll össze. A fejidomot pedig az új Z800-ról és a vérbő, ezres nagytestvérről mintázták.
Logikus és ésszerű lépés ez, hiszen a negyedliteresek manapság a reneszánszukat élik, és a zsúfolt európai, ázsiai metropoliszok lakói egyre inkább keresik a divatos ám olcsón fenntartható és üzemeltethető kétkerekűeket. Ezt példázza a nemrégiben bemutatott Suzuki 250 Inazuma esete is amely ugye a B-King stílusjegyeit hordozza pénztárca kímélő kivitelben. Amennyiben a hír igaz, a gép valószínűleg nagy sikerre számíthat az említett piacokon, hiszen valóban nem lehet elképzelni jobb időzítést egy ilyen modell piacra dobására, mint a jelenleg tapasztalható gazdasági körülményeket.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »