Triumph Tiger Explorer
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
soros 3 hengeres folyadékhűtéses DOHC
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1’215
|
Furat x löket (mm)
|
75×71,4
|
Sűrítési viszony
|
n.a.
|
Keverékképzés
|
injektoros Ride by Wire rendszer
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
101/137/9’000
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
121/6’400
|
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
Kardántengely
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Kayaba 46 mm-es fordított teleszkópok, 190 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Kayaba monoshock központi rugóstag, állítható előfeszítés és csillapítás, 194 mm rugóút
|
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 23,9/105,5 |
Első fék
|
305 mm-es dupla úszóágyazású tárcsafékek, Nissin négydugattyús féknyergek, széria ABS (kikapcsolható)
|
Hátsó fék
|
282 mm-es szimpla tárcsafék, Nissin kétdugattyús féknyereg, széria ABS (kikapcsolható)
|
Gumiabroncs elöl
|
110/80R19
|
Gumiabroncs hátul
|
150/70R17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’248/962/1’410
|
Tengelytáv (mm)
|
1’530 |
Ülésmagasság (mm)
|
837-857
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
20
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
259 |
Ár (forint, 2012. április)
|
4’690’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
egy másik motoros oldal cikkéből: “Nem egy aszfaltszaggató, de azért jól húz a C 650 GT. Ha nem cibáljuk a bajszát állítólag 5 literrel is beéri 100 km-en, nekem bőven hét felett fogyasztott…”
Lehet gondolkodni, mi a sok, mi a kevés…
Drága Turó, a stílusodon még lenne mit csiszolni. Eleve, ki sértegetett téged személyesen?
De fenntartom, igenis sok. Vagy legalábbis semmiképp se kevés. Láthatod, a saját kategóriájában is van méltó ellenfele, de azt kell mondjam, le van sz*rva, milyen kategória. Elmondom, mi a kategória, amin belül össze lehet vetni: jármű, van 2 kereke, elmegy A-bó B-be megengedett tempóval, 2 személlyel és csomaggal. A többi csak hab.
De egyébként ehetsz szart is, ha jól esik, nem sajnálom tőled.
Nem hiszem hogy letaszítja a bmw-t a trónról egyetlen okból,éspedig:nállunk a bmw státusz-szimbólum!Mindegy hogy van-e jobb tőle,ha egyszer erre gerjednek a csajok,erre gazdag üzet(?)emberek,ez kell a tehetős apucikisifának…Ez van,el kell fogadni hogy mi így gondolkodunk.
Jól van, annak örülök, hogy 20-25mp között nem csak én asszociáltam a Wartburgra.
Nagyon tetszik!
Azért kíváncsi lennék, mire mondanátok, hogy iszákos. Szerintem az a 4.9-5.9 liter nem éppen az “alig igényel kőolajszármazékot” szint
Azért egy 137 lóerős 1200-es motortól 5-6 liter miért lenne sok?
Biztos ki lehet csikarni belőle pár decivel kevesebbet…de nem mindenki erre gyúr..
Én abszolút nézem, nem lóerőhöz képest, mert az nem érdekel 😀
Keveset eszik mondjuk egy Innova, vagy egy 125-ös CBF. G650GS az a “mondjuk még tűrhető” szint.
Nehogy már ez legyen a kevés.
Ugye nem mondod komolyan, hogy egy 125-ös innovához hasonlítasz egy nagy túraendurót?
Egy kamion esetében is megjegyzed, hogy a Swift kevesebbet eszik?
Amúgy nem kevés, mert pl.a GS is nagyjából ezen a szinten mozog.
Viszont kevés, mert vannak ettöl 25-30%-kal is többet fogyasztó kategóriatársak.
Alvaro: összehasonlítani, csak azonos kategóriájú motorokat szabad.
Ekkora teljesítmény és nyomaték, a kb 350kg tömeggel, bizony fogyaszt is. Ha így vizsgálod, igen, kisfogyasztású.
(nekem, a Vara is ennyit, vagy többet kér)
Ecsém, te olyan H..lye vagy mint Cristofel. Menj barlangba lakni, oda nem kell áram. na meg igyál a dunából, s nem kell neked ivóvíz sem. Úgy kevesebbe kerülsz a társadalomnak… Az ilyenekre mondta nagyanyám, hogy “evvel is csak többen vagyunk a földön” egyél te szart ecsém, azt permetezni sem kell
Csak e miatt mentem ki a kiállításra, annyira impozáns volt a fotókon, hogy még a gésa nyergében is meginogtam. Megláttam szemből, csoda szép. Felültem rá, mint ha alám öntötték volna. Viszont lenéztem a kardánra, és hát… Borzalom. Az a gumi harmónika. Ekkor kezdtem el a részletekere is figyelni és ez nagyban rontotta az összépet. Ezt a fotók nem adják vissza, de biztosan sokaknak szemet szúr. Elöl és félprofilból vitathatatlanul a legszebb túraenduro.
Nem rossz,de ez is sárnehéz mint a yamaha.
A Gs 30kilós súlyelőnye elég tetemes és kiforrottabb is.
A figyelmetleneknek: GS adventure ugyanilyen súlyú. Cikk jó nagyon. Grat. Motor meg kellene. ahogy a GS is 🙂 persze az adveture 🙂
A Gs 229kg,én nem az Adventure-t említettem.
Mindíg jönnek ezzel a Wartburg dologgal ha 3 henger…hát nem tom….annyira azért nem…
Erről a motorról sok jót írtak mások is, a súly meg nem vészes, ezzel nem kell ugratgatni, én tökéletes felhasználója lennék: traktornyom, néhány gödör éptkezési törmelékkel, faággal, sár, földút, murva, salak…erdei út, ösvény…ennyit kapna, erre van..már ha terep….szerintem…
Másra ott a quad meg a cross…
Nem hiszem hogy bárki hamar meg merné fosztani a BMW-t a trónjától, túl régóta ül ott, még akkor se ha már egyértelmű lesz hogy nem a legjobb….mindig lesz kifogás miért nem….
Még tempomat is van rajta?
Akkor itt nem a GS, hanem a Supertenere kötheti fel igazán a nadrágját! 🙂
A túráztatásnál esküszöm, olyan mint egy régi Wartburg. 🙂
Nekem is ez ugrott be, de mondom, csak túl erösen aszociáltam a 3 hengerre. :-))
Vajon élöben is ilyen, vagy csak a technika tréfája?