Jé, ez nem is béemvé!

Teszt: Triumph Tiger Explorer
2012. április 16., hétfő - Macko

A nagy lökettérfogatú túraendúrók mezőnyének királya, a BMW R1200GS új kihívókkal kell szembenézzen. Az egyik legreményteljesebb versenyző Angliából érkezett.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (19 hozzászólás)

Turó -

egy másik motoros oldal cikkéből: “Nem egy aszfaltszaggató, de azért jól húz a C 650 GT. Ha nem cibáljuk a bajszát állítólag 5 literrel is beéri 100 km-en, nekem bőven hét felett fogyasztott…”
 

Lehet gondolkodni, mi a sok, mi a kevés…


alvaro -

Drága Turó, a stílusodon még lenne mit csiszolni. Eleve, ki sértegetett téged személyesen?

 

De fenntartom, igenis sok. Vagy legalábbis semmiképp se kevés. Láthatod, a saját kategóriájában is van méltó ellenfele, de azt kell mondjam, le van sz*rva, milyen kategória. Elmondom, mi a kategória, amin belül össze lehet vetni: jármű, van 2 kereke, elmegy A-bó B-be megengedett tempóval, 2 személlyel és csomaggal. A többi csak hab.

 

De egyébként ehetsz szart is, ha jól esik, nem sajnálom tőled.


kestejan -

 Nem hiszem hogy letaszítja a bmw-t a trónról egyetlen okból,éspedig:nállunk a bmw státusz-szimbólum!Mindegy hogy van-e jobb tőle,ha egyszer erre gerjednek a csajok,erre gazdag üzet(?)emberek,ez kell a tehetős apucikisifának…Ez van,el kell fogadni hogy mi így gondolkodunk.


CJKrisz -

Jól van, annak örülök, hogy 20-25mp között nem csak én asszociáltam a Wartburgra.


Jani55 -

Nagyon tetszik!


alvaro -

Azért kíváncsi lennék, mire mondanátok, hogy iszákos. Szerintem az a 4.9-5.9 liter nem éppen az “alig igényel kőolajszármazékot” szint


Helmets on -

Azért egy 137 lóerős 1200-es motortól 5-6 liter miért lenne sok?

Biztos ki lehet csikarni belőle pár decivel kevesebbet…de nem mindenki erre gyúr..


alvaro -

Én abszolút nézem, nem lóerőhöz képest, mert az nem érdekel 😀
 

Keveset eszik mondjuk egy Innova, vagy egy 125-ös CBF. G650GS az a “mondjuk még tűrhető” szint.

 

Nehogy már ez legyen a kevés.


eko -

Ugye nem mondod komolyan, hogy egy 125-ös innovához hasonlítasz egy nagy túraendurót?
Egy kamion esetében is megjegyzed, hogy a Swift kevesebbet eszik?

Amúgy nem kevés, mert pl.a GS is nagyjából ezen a szinten mozog.
Viszont kevés, mert vannak ettöl 25-30%-kal is többet fogyasztó kategóriatársak.


Jani55 -

Alvaro: összehasonlítani, csak azonos kategóriájú motorokat szabad.

Ekkora teljesítmény és nyomaték, a kb 350kg tömeggel, bizony fogyaszt is. Ha így vizsgálod, igen, kisfogyasztású.

(nekem, a Vara is ennyit, vagy többet kér)


Turó -

Ecsém, te olyan H..lye vagy mint Cristofel. Menj barlangba lakni, oda nem kell áram. na meg igyál a dunából, s nem kell neked ivóvíz sem. Úgy kevesebbe kerülsz a társadalomnak… Az ilyenekre mondta nagyanyám, hogy “evvel is csak többen vagyunk a földön” egyél te szart ecsém, azt permetezni sem kell


avarmen -

Csak e miatt mentem ki a kiállításra, annyira impozáns volt a fotókon, hogy még a gésa nyergében is meginogtam. Megláttam szemből, csoda szép. Felültem rá, mint ha alám öntötték volna. Viszont lenéztem a kardánra, és hát… Borzalom. Az a gumi harmónika. Ekkor kezdtem el a részletekere is figyelni és ez nagyban rontotta az összépet. Ezt a fotók nem adják vissza, de biztosan sokaknak szemet szúr. Elöl és félprofilból vitathatatlanul a legszebb túraenduro.


XYZ -

Nem rossz,de ez is sárnehéz mint a yamaha.

A Gs 30kilós súlyelőnye elég tetemes és kiforrottabb is.


Turó -

A figyelmetleneknek: GS adventure ugyanilyen súlyú. Cikk jó nagyon. Grat. Motor meg kellene. ahogy a GS is 🙂 persze az adveture 🙂


XYZ -

A Gs 229kg,én nem az Adventure-t említettem.


Helmets on -

Mindíg jönnek ezzel a Wartburg dologgal ha 3 henger…hát nem tom….annyira azért nem…

 

Erről a motorról sok jót írtak mások is, a súly meg nem vészes, ezzel nem kell ugratgatni, én tökéletes felhasználója lennék: traktornyom, néhány gödör éptkezési törmelékkel, faággal, sár, földút, murva, salak…erdei út, ösvény…ennyit kapna, erre van..már ha terep….szerintem…

 

Másra ott a quad meg a cross…

 

Nem hiszem hogy bárki hamar meg merné fosztani a BMW-t a trónjától, túl régóta ül ott, még akkor se ha már egyértelmű lesz hogy nem a legjobb….mindig lesz kifogás miért nem….

 

 

 

 


eko -

Még tempomat is van rajta?

Akkor itt nem a GS, hanem a Supertenere kötheti fel igazán a nadrágját! 🙂


R850R -

 A túráztatásnál esküszöm, olyan mint egy régi Wartburg. 🙂


eko -

Nekem is ez ugrott be, de mondom, csak túl erösen aszociáltam a 3 hengerre.  :-))

Vajon élöben is ilyen, vagy csak a technika tréfája?


Előző bejegyzés

Dízelmotor házilag: Azt a kurvaaa!!!

2012. április 07., szombat
Motorépítés

Következő bejegyzés

48 óra a Magyar hegyek között – indul a jelentkezés!

2012. április 18., szerda
Teljesítménytúra

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt