|
|
Suzuki DL650 ABS (2012)
|
|
Erőforrás
|
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, 8 szelepes DOHC 90 fokos V2-es benzinmotor
|
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
645
|
|
Furat x löket (mm)
|
81,0 × 62,6
|
|
Sűrítési viszony
|
11,2:1
|
|
Keverékképzés
|
Elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
51/69/8800
|
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
60/6400
|
|
Indítás
|
Önindító
|
|
Erőátvitel
|
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
|
Felépítés
|
|
| Váz típusa | Alumínium váz |
|
Futómű elöl
|
Teleszkóppár
|
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag
|
| Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 26/110 |
|
Első fék
|
310 mm dupla tárcsafék, kétdugattyús féknyergek, széria ABS
|
|
Hátsó fék
|
260 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg, széria ABS
|
|
Gumiabroncs elöl
|
110/80R19
|
|
Gumiabroncs hátul
|
150/70R17
|
|
Méretek
|
|
|
Hossz/Szélesség/Magasság (mm)
|
2290/835/1405
|
|
Tengelytáv (mm)
|
1560
|
|
Ülésmagasság (mm)
|
835
|
| Szabadmagasság (mm) | 175 |
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
20
|
|
Menetkész tömeg (kg)
|
214
|
|
Ár (forint, 2011. augusztus)
|
2 468 000
|
Cimkék:
Elsőre semmilyen markánsan újszerű, egyedi vonása nincs ennek a motornak. Szinte tizenkettő-egy-tucat, mégsem nagyon lehet benne hibát találni. Egyszerűen csak egy közel tökéletes kétkerekű útitárs.
Elolvasom »A zöld márka augusztus végén, az év talán legmelegebb napján tartotta hagyományos éves összejövetelét a Hungaroringen. Ennek azonban most volt egy különleges apropója is.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
Igen, ez egy korrektnek tűnő, szimpatikus motor (magamnak mindenesetre mindenképp alacsony üléssel venném). Hasznos látni az Ispán-féle javítási listát, nekem nagyon normálisnak tűnik, egyedül az aggasztó, amit az ukrán út óta tapasztalható erőtlenségről írtál. Az összes többitől csak hihető lesz a lista (mindig kétkedéssel olvasom, ha valamiről azt írják, hogy százezreken át csak olajat cseréltek…). Azonos távra vetítve hasonló szintű/mennyiségű problémja volt, mint a saját százezret közelítő F650CS-emnek (eltekintve a CS puha első felnijétől, ami nem bizonyult nagyon kátyúbarátnak).
Ha most kellene motort választanom, lenne még egy komoly jelöltem. Kár, hogy a 2012-es modell még nincs használtan 😀
Viszont Ispánnal szerintem nagyon jó árban meg tudnátok alkudni. :-)))
Á, szívesebben nyúzom a sajátom, már jól összeszoktunk 🙂
Engem nagyon meggyőzött a teszt. Az erejével nekem nincs jelenleg sem gondom, egy személlyel még autópályán is messze megfelelő. Ha a jelenlegi K8-asomban annyi km. lesz, mint Ispánéban, ilyenre fogom cserélni, egy narancsmetál színűre…. ha lesz akció…
Ezen az áron inkább egy Triumph Tiger 800XC-re…. most 2,5 akciósan….
Amióta létezik a V-Strom, telitalálatnak tartom.
Összesen 2 db hibát tudnék neki felróni:
– 1.: Nem kardános
– 2.: Nem a Honda gyártja
Sajnos kipróbálni még nem volt alkalmam, de ami késik nem múlik.
Nekem a régi dizájn jobban tetszik, akármilyen ipari szögletes is.
Viszont az új vas fejlesztésében tetszik, hogy a visszapillantóban gyárilag van templom sziluett… :)))
Hosszú langyos őszt mindenkinek!