|
Honda SW-T600
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű soros kéthengeres négyütemű DOHC benzinmotor 8 szeleppel
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
582,2 |
Furat x löket (mm)
|
72×71,5
|
Sűrítési viszony
|
10,2:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
37,7/51/7500
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
55/6000
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
fokozatmentes automata
|
Szekunder hajtás
|
szíj
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Ø 41 mm teleszkópvilla, 105 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Lengővilla, két rugóstag, 115 mm rugóút
|
Első fék
|
Ø 276 x 6 mm tárcsafék, háromdugattyús féknyereg, (opciós ABS)
|
Hátsó fék
|
Ø 240 x 6 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg, (opciós ABS)
|
Gumiabroncs elöl
|
120/80-14 (58S)
|
Gumiabroncs hátul
|
150/70-13 (64S)
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2285/770/1430
|
Tengelytáv (mm)
|
1600
|
Ülésmagasság (mm)
|
755
|
Szabadmagasság (mm) | 135 |
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
16
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
247 (ABS-es változat: 250) |
Ár (forint, 2011. június)
|
2.148.000.- (ABS felára 150.000.-)
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“Gondoljunk csak bele: 51 lóerő, 50 newtonméter, nagyon megy és 250 kiló. Két személlyel és csomagokkal akár 450-500! Ehhez van egy féktárcsa hátul, meg elöl is. CSAK EGY! Kombinálhatjuk a fékrendszert akárhova, ez akkor sem lehet elég – gondoltam.”
Én így elsőre nem lettem volna ennyire szkeptikus.
Végülis 3 dugattyú markolja azt a tárcsát, jó nagy felülettel, +ABS, persze ettőlmég melegedhet egymagában, de nem egy sport gép ez hogy akkora igénybevétel érhetné.
A két tárcsa mennyit számított volna?
Gondolok arra hogy azért a guminak is van egy határa…egy ponton túl már nem lehet, felesleges fokozni a fékrendszert….nagyobb abroncs kell a jobb fékerőhöz nem ilyen kis babakocsi kerekek.
Szevasztok
Idén márciusban volt szerencsém kipróbálni ezt a robogót. Nekem egy 400 as malaguti madisonom van. Én úgy gondolom, hogy aki ezt a tesztett irta egy kicsit (nagyon) jóindulatú volt az SW600 as hoz. Ezzel a fékel ki sem engedném az utakra ….harmat gyengék…… Papiron 50 lovas…………a malagutim 30……kerestem azzt a 20 lóerőt kigyorsitásnál……..nem sokal ment jobban mint a malaguti. Hirtelen gázadásnál csak a motor hörgött a se,,,em alatt…..oszt enyi. Első kanyarom egy körforgalom volt…elég “szögletesre”sikerült, de ez minden bizonyal az én hibám. Egy pozitiv dolgot azért találtam a 120 as utazótempot simán egyenletesen tartotta. Irnék még egy két rossz tulajdonságot de én nem vagyok akkora spiler teszt guru mint a cikk szerzője…..