Ne légy bogár!

A Hungária Rendőregylet motoros tréningje
2011. július 12., kedd - Macko

Kevés motoros instruktor esetében találkozik az ember akkora tapasztalat-mennyiséggel, mint amivel Sági Tibor rendelkezik. Ez látszik az oktatáson is.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

MV Agusta Superveloce 75 Anniversario

Limitált

Cimkék: , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

Karesz -

Épp most láttam ezt a videót, aminek a lassításán tökéletesen látszik, hogy ha arra néz a terepmotoros, amerre kell, akkor elkerüli az esést.

Az előtte csúszó motort nézi, és szépen át is megy rajta. auto.indavideo.hu/video/Csuszik_a_Ninja_250R_repul_a_masik_versenyzo


Solymi -

Macko! Ez volt a jobb/hasznosabb/többet nyújtó képzés vagy a Hondáé? 


eko -

Szerintem ha elolvasod újra mindkettöt, kiderül melyik..  

 


verpe -

Ez a kuplunggal fékezés hogyan is történik (talán leállított motorról volt szó fentebb)?

 


Macko -

Igen, ott leállított motorral kellett legurulni a lejtőn, közben pedig a csúszáshatáron tartott kuplunggal lassítani a járművet. A gyakorlat célja a kuplung csúszási pontjának precíz kitapasztalása volt.


Feri -

A BMW klubnak van szerencséje minden tavasszal Sági Tibi vezetésével történő oktatásra. Nagyon nehéz tényleg. A második napon a feladatok nehezedésével és a fáradság miatt egyre többet esünk kelünk .

Sági Tibi előtt pedig le a kalappal amilyen türelmesen és odaadóan foglalkozik a tanulókkal. Tényleg rengeteget lehet tőle tanulni, mindenkinek ajánlom éljen az ilyen  lehetőségekkel.

  


VerTompA -

Sziasztok, Tibor oktatási tematikájának jóságát és hasznosságát csak megerősíteni tudom!

Volt szerencsém többször is nála tanulni és ajánlom mindenkinek, hogy ha úgy érzed, hogy uralod a gépet, akkor is tavaszi bemelegítés címén egy 2 napos képzés a szezon elött.


Előző bejegyzés

Repülő zsámoly

2011. július 08., péntek
Teszt: Honda SW-T600

Következő bejegyzés

Nagyon kétpetéjű ikrek

2011. július 21., csütörtök
Teszt: Triumph Tiger 800 és Honda VFR800X Crossrunner összehasonlítás

Ezeket olvastad már?

Tartósteszt: Hogy teljesített eddig a Mitas Touring Force?

A puding próbája az evés, a gumié pedig a válatozatos körülmények közötti használat. Vajon lehet az új ár/érték bajnok a Mitas sporttúra gumija?

Elolvasom »
Tartósteszt

A palackorrú csoda: MV Agusta Superveloce 800 (2020) teszt

2020. november 06., péntek

Megjelenésében klasszikus, műszakilag viszont egy ízig-vérig versenypályára született motor az új Superveloce 800. Úgyhogy ott is teszteltük!

Elolvasom »
Új motor teszt

BMW R 18 First Edition teszt: Egy igazi ikon születése

2020. október 27., kedd

A BMW klasszikus modelljei között ismét van cruiser. Az R 18 egészen elképesztően mellbevágóra sikeredett - érdemes alaposan megismerkedni vele!

Elolvasom »
Új motor teszt

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt