Kiemelt tartalom

Dryvtech 2x2x2

2008. április 01., kedd

Kétrészes cikksorozatunk első részében említést tettünk néhány első- és összkerékhajtású motorkerékpárról. E második részben véleményünk szerint minden idők leghihetetlenebb motorkerékpárját mutatjuk be. Hidraulikus, összkerekes, összkerék-kormányzású, és ezzel még nem mondtunk el mindent. (

Elolvasom »
Hidraulikus, összkerék-kormányzású, agymenéses motorkerékpár

Az igazi túraendúró

2008. március 29., szombat

A GS betűszó a modell hosszú története során legendává nőtte ki magát. A két betű arra utal, hogy ezekkel a motorokkal nyugodtan túrázhatunk tovább, amennyiben elfogy alólunk az aszfalt. A 2008-as év legnagyobb BMW újdonságának számító tesztmotort elsőként próbálhattuk ki Magyarországon, nullkilométe

Elolvasom »
Elsőként teszteltük: BMW F800GS

Hirdetés

Hidrogéncellás Suzuki

2008. március 27., csütörtök

Korábban már írtunk a Suzuki hidrogéncellás koncepciójáról, a Crosscageről. Akkor csak legyintettünk egyet, hiszen úgy gondoltuk – joggal – hogy valósághoz sokáig nem lesz köze a bemutatott prototípusnak. (...)

Elolvasom »
Szériába szánt hidrogéncellás motort fejleszt a Suzuki

Az optimum

2008. március 20., csütörtök

Természetesen egyénenként változó, kinek milyen méretű az ideális robogó. Nehéz olyan modellt gyártani, amely a felhasználók többségének képes kielégíteni a szükségleteit. A Suzuki elég régóta jó úton jár a közepes burgonyájával. (...)

Elolvasom »
Teszteltük: Suzuki AN400 Burgman

Elsőkerék-hajtás

2008. március 19., szerda

Ha motorkerékpárra gondolunk az alapkonstrukció általában nem kérdéses. Egy kormányozható kerék elöl, egy hajtott hátul, a kettő között pedig ott az erőforrás, amely ez utóbbi kereket hajtja lánccal, szíjjal vagy kardántengellyel. Jelen cikkünk apropóját azok a kétkerekűek adják, amelyek látványosan

Elolvasom »
Első- és összkerékhajtású motorkerékpárok

Tudósítás a Budapest Motor Kiállításról

2008. március 13., csütörtök

Szerdán megnyitotta kapuit a 7. Budapest Motor Kiállítás. Természetesen ott voltunk. Azt gondoltam, hogy a szakadó eső jócskán visszafogja az érdeklődők lelkesedését, de ennek ellenére, már nyitáskor egész népes látogatósereg bóklászott a pavilonban. Ez valószínűleg köszönhető volt annak is, hogy Ta

Elolvasom »
Tudósítás a motorkiállításról, rengeteg képpel

A 600 köbcenti feletti motorokat be kell tiltani

2008. március 03., hétfő

Időről-időre újra szárnyra kap a motorkerékpárok EU szintű támogatása, a dugók és a környezetszennyezés enyhítésére, és ugyanígy ennek ellenkezője is, a teljes elutasítás, jelen esetben a 600 felettiek betiltása. Érdekes módon a motorkerékpárok nem csak a hétköznapi élet szintjén váltanak ki szél

Elolvasom »
Be akarják tiltani a 600cc feletti motorokat

Hirdetés

BKV-helyettesítő koncepciók csatája

2008. február 26., kedd

A nagyvárosok dugódzsungeleiben a legcélravezetőbb közlekedési eszköz kétségtelenül a robogó. Amennyiben valaki másodmagával is szeretne kis automata kétkerekűjével közlekedni, nyilván kiesnek az ötvenesek. A következő lépcsőfok a 125-ös kategória, melynek két koncepciójában is eltérő képviselőjé

Elolvasom »
Teszt: Suzuki Burgman 125 – Piaggio Carnaby 125

Kényszerű gondolatok

2008. február 07., csütörtök

A kis túranedúrók piacán két remek motort hasonlítunk össze, egy szomorú eset apropóján. A Versyst még tavaly teszteltük itt az Onroadon, a V-Strommal azonban három évet jártam nap mint nap. Tapasztalataim így kissé féloldalasak, de azért remélem hasznosnak találják gondolataimat a leendő Strom vagy Versys

Elolvasom »
Összehasonlítás: Suzuki DL650 és Kawasaki Versys

Hangvillás sárdagasztók

Februárban aszfalton, közúton, igazán jóízűt még sajnos nem lehet motorral menni. A tesztelő pedig ilyenkor már izgatott, szeretné kipróbálni a legújabb kétkerekűeket. Az olvasó szintén a legújabb motorokkal szerzett tapasztalatokra vár. Mindkettőnk kedvében járt a Yamaha, amikor egy remek krossznapot szer

Elolvasom »
Beszámoló a Yamaha krossznapról

Hirdetés