Kiemelt tartalom

Tudathasadás

2008. november 22., szombat

Kanyarodjunk egy pillanatra a kategória eredeti profiljához! A legelső kérdőjelem, hogy mi szükség egy olyan robogóra, amely négy másodperc alatt van százon, és „végre” vígan üti a kétszázat. (...)

Elolvasom »
Teszteltük a 75 lovas Gilera robogót

Új dimenzió

2008. november 20., csütörtök

Maga Michael Schumacher pedig a következőket nyilatkozta: „Motorkerékpárt csak akkor vezetek, ha magamat biztonságban tudhatom. Ezért támogatom a Schuberth-et a még biztonságosabb sisakok fejlesztésében. És ez az összes utcai motoros hasznára válik. Legyen igaza! (...)

Elolvasom »
Teszt - Schuberth C3, a legcsendesebb bukósisak

Hirdetés

Légzsák a Beringtől

Az autókban lassan szériafelszereltségnek minősülő légzsák a motorosok számára még kuriózumnak számít. Az alkalmazás számos technikai problémát vet fel, amelyek megoldására egyelőre kevés gyártó vállalkozik. Egyikük a Bering: légzsákos kabátjukat 2009. szeptemberében tervezik piacra dobni. (...)

Elolvasom »
Videó: Újabb életmentő eszköz

A body builder

2008. november 14., péntek

A nagy Hornethez hasonló teljesítményű motorkerékpárokat könnyen gondolja valami fékevesztett ördögmasinának az, aki még nem próbált ilyet. A valóság azonban, hogy egy jó futóművel rendelkező motorkerékpár megdöbbentően barátságos tud lenni, még akkor is, ha a belepakolt lóerőket nézve az ember ezt

Elolvasom »
Teszteltük: Honda CB1000R Hornet

Ahol az utak valóban véget értek

2008. november 11., kedd

Gondoltam, megállok pihenni egy kicsit. Ekkor vettem észre, hogy a bal csizmámon olajfoltok vannak. Körbenéztem a motort és azt hittem, rosszul leszek. A jobb oldalon a lánckerék mögül erőteljes olajfolyás volt látható és már körülötte is tiszta olaj volt minden. (...)

Elolvasom »
Sivatagi tragédia

A motorokat be kell tiltani!

2008. november 07., péntek

Nem az első alkalom, hogy a motorkerékpárok kitiltásáról beszélnek. Akkor is felháborodtam, most ismét erről olvasok és írok, ismét felháborodok. (...)

Elolvasom »
Ismét a motorkerékpárok kitiltásáról beszélnek

Ahol az utak véget érnek

2008. november 04., kedd

Azt mondják olyan érzés, mintha a világ végére értél volna. Kisétálsz a város északi peremére, magad mögött hagyod a nomád tuaregek kalyibáit és körbenézel. Mindenfelé homoktenger ameddig a szem ellát, mint egy óceán. A homokdűnék a horizontig érnek. Keletre a Ténéré-sivatag, a világ legszárazabb,

Elolvasom »
Elindult a nagy kaland

Hirdetés

Az előzés művészete

2008. november 02., vasárnap

Mi itt az Onroad szárnyai alatt, alapvetően a normális közúti motorozás elkötelezettjei vagyunk, persze ez a fogalom igen tágan értelmezhető. A motoros sokszor megoldhatatlan helyzetbe kerül, ha a közlekedők szemében normálisnak akar tűnni, ám egyben ki is akarja használni, hogy nem Kamazzal, hanem motorkerékp

Elolvasom »
Az Onroad bemutatja: Így kell előzni motorral

Jeremy szánalmas riposztja

2008. október 28., kedd

A napokban beszámoltunk arról, hogy Jeremy Clarkson „meghasonlott” önmagával és motorra ült. A „hírt” természetesen világszerte felkapta a média, így nagyszájú hősünk nem késlekedett „metszően” humoros választ adni. (...)

Elolvasom »
Jeremy szánalmas riposztja

Lehet kettővel kevesebb?

2008. október 27., hétfő

Néhány gyártó még nem adta fel a gyártásukat, mivel a kétüteműek fajlagos teljesítménye jóval kedvezőbb: sok kis lökettérfogatú motort, robogót még ilyen erőforrás hajt. A kétüteműek világának királyai kétségkívül a MotoGP 500 köbcentis osztályában induló gépek voltak. (...)

Elolvasom »
Lehet kettővel kevesebb?

Hirdetés