A japánok megtartják maguknak a jó motorokat

Ritkaság
2011. február 03., csütörtök - TeeJay

A japánok megtartják maguknak a legjobb motorokat. Nem kivétel ez a két gyönyörű 400-as masina sem.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (15 hozzászólás)

eko -

 Sosem fogom megérteni a gondolkodásmódjukat..


Helmets on -

Talán a kategóriák és a múltja miatt népszerüek ott ezek a gépek és van rá potenciális kereslet…

Lehet végig monitorozták a nyugatot és azt találták hogy nem éri meg árulni.

Akinek nagyon kell ott a szürlkeimport.

 

Szerintem nálunk semmi értelme nem lenne árulni…aki motor vesz..pláne ennyiért az nagyobbat meg erősebbet, gyorsabbat akar ha már 10 év hitel meg a sokévi sporolás….ha már lúd legyen kövér alapon.

 

Sokan mondják hogy kár hogy nincs 400-750 (30-75Ló) kategória igazán de ha arra kerülne a sor hogy lenne akkor mégis inkább a nagyobb…stb.

 

 

 

 

 

 


dani -

 Szerintem ez a kérdés nem onnan fakad, hogy miért nincs 30-75 ló közötti motor. Nem hinném, hogy ez lenne az égető probléma. 

Hanem onnan, hogy miért nincs olyan, ami csak kicsit gyengébb, mint 75 ló, és csak kicsit drágább, mint a kicsik…


Helmets on -

Mondjuk 250-esnél arányosan drágább 500-as?

Lehet…


XYZ -

Jó kis gépek ezek(az ára meg annyi amennyi,ezek bizony  nem teszkós gépek),nekem volt több S4 400-as belpiacosom.

Belföldre bőven elég szerintem.


TeeJay -

Hááát, ha lenne egy 1300-asom, én simán megvenném mellé a 400-as változatot második motornak.


Moto-Cat -

Hogy Versys szavajárását idézzem, több néccázast az utakra. De most őszintén! Ez a kategória számomra egy álom! Gyönyörű motorok születtek 400 köbcentivel. Mint pölö az én Yamahám. Bocs, de tényleg. Még mindig bele vagyok habarodva.

Viszont a Honda CB-k… Azokra nincsen szó. A gyönyörűnél is szebbek.


TeeJay -

“Azokra nincsen szó. A gyönyörűnél is szebbek.”: ez nagyon tetszett!


johnny -

Gyönyörűek ezek a CB-k!

És még egy gyomros Európának:

Kawasaki ZRX1200DAEG japán belpiacra…..

http://www.kawasaki1ban.com/news_topics/3478

 

 


TeeJay -

Köszönöm Johnny, akkor ezt már nem is írom meg…


johnny -

Bocs TeeJay, nem tudtam, hogy ezen dolgozol.

Én két napja olvastam az egyik olasz oldalon, gondoltam, befér ide…


TeeJay -

Az, hogy dolgoztam volna rajta túlzás. 🙂

Néhány napja megláttam, ennyi.


Moto-Cat -

TeeJay, lécci írd meg. Én nem tudok japánul. Annyira irigy vagyok a japánokra. Ezek a belpiacos vasak nagyon guszták. Csak csorog a nyálam rájuk. Megyek is csorgatni… 


johnny -

Gondolom, láttátok ti is azt a diagrammot, amely a Honda eladásait mutatja be a különböző kontinenseken?

Európa nem piac nekik. 🙁


TeeJay -

Az a diagram eléggé becsapós, mert darabszám szerinti. Hiába nőtt az ázsiai kismotorok forgalma, a bevétel stagnált, pontosabban minimálisan (+1-2%) változott csak. Ok, Európában csökkent a bevétel több, mint 10%-kal, de ez most piaci trend.


Előző bejegyzés

A Yamaha fél évszázada

2011. február 02., szerda
Évforduló

Következő bejegyzés

A Honda mindent visz

2011. február 04., péntek
motoGP

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt