Jogosan gondolhatjuk, hogy mostanság a csapból is az MV Agusta folyik. Szépen beindult a marketing gépezetük, már csak a fizetőképes réteget kell megtalálniuk. Az elmúlt héten volt már szó az új Dragster típusról, nem is egyszer. A hivatalos bemutatóval ezek ellenére még mindig várnak – most viszont állítólag egy figyelmes civilnek sikerült lekapnia kamerával, amint tankolják az egyik legújabb tesztmotort. A videó Olaszországban készült, a gyártól nem messze.
A hivatalos teaser videón is lehetett néhány pillanatra látni a motort – már akkor szembetűnő volt a gép kurta fara és érdekes kialakítása. Hivatalosan a teljesítmény adatokról még nem esett szó, de sejthető, hogy egy kiváló háromhengeressel szerelik majd. A formaterv alapján van benne egy kis Rivale, egy csipetnyi Brutale is – így kézenfekvő, hogy ezen modellek erőforrását kapja. Mivel a napokban jelent meg egy hír, hogy a háromhengeres modelleket blokkolásgátlóval szerelik az idei évtől, így várhatóan a Dragsterben is lesz ilyen berendezés.
Kérdés, hogy pontosan hová szánják ezt a modellt – sokan emlegetik ellenfélként a Ducati Diavelt is. A Diavelhez képest valószínűleg szerényebb teljesítménnyel rendelkezik majd az új MV – és külső méreteit tekintve is egy felsőbb osztályban játszik a másik olasz. A gyári bemutató alkalmával úgyis minden kiderül – ennyi információ kiszivárgása után ez minden bizonnyal a közeljövőben bekövetkezik.
Cimkék:
Egyre komolyabb menetteljesítményű elektromos paripák látnak napvilágot. A Terra Motors újdonsága állítólag úgy megy, mint egy ezres benzines vas.
Elolvasom »A Honda, mint a világ legtöbb motort gyártó cége közzé tette tavalyi értékesítéseit. Érdemes szembesülni a tényekkel!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »