A maximalista

Teszt: Yamaha FJR1300AS
2013. szeptember 10., kedd - Macko

A Yamaha nagy túramotorja hosszú várakozás után teljesen megújult. Első pillantásra nem akkora a változás, mint valójában. Ismét kuplungkar nélkül járt nálunk.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Az Év Tesztmotorja – 2013 | Onroad.hu -
[…] Yamaha FJR1300AS – a túramotor, amelyen nem csak ráncot varrtak fel […]

Megújul a Yamaha Szuper Tehene | Onroad.hu: az egyik legkedveltebb motoros magazin -
[…] fejlesztett darab. Egy kicsit áthangolták a hosszabb rugóutakhoz igazítva, az egyébként az FJR1300-ban is megtalálható, hasonló módon működő […]

Jön a Yamaha FJ-09? – Onroad.hu -
[…] nyomatékú sorhármas – esetleg némileg áthangolva – biztosan alkalmas lenne egy FJR1300-hoz hasonló túravas […]

Luxusgőzös két keréken: BMW R1200RT 2014 teszt – Onroad.hu -
[…] megszorongatni a konkurensek a BMW R1200RT-t, kezdve a Triumph az új Trophy-val, vagy a Yamaha a legújabb kiadású FJR1300-zal. Most viszont a BMW van lépéselőnyben a többiekhez képest, nem is kicsivel. Néhány évnek el […]

Jön az ultradurva Yamaha R1? – Onroad.hu -
[…] jövő zenéje. Mivel a Yamaha rendelkezik egy nagyon is jó elektromosan állítható futóművel (amelyet az FJR-ben meg is ismerhettünk), logikus lenne valami hasonlót beépíteniük az emelt szintű R1-be – ezzel jelentősen […]

Egy régi ismerős – Yamaha FJR1300 teszt – Onroad.hu -
[…] sport-túra gépet és tavaly egy hosszabb túra alkalmával vallatóra fogtuk a Yamaha minden okosságával és extrájával megtöltött változatot. Idén arra voltunk kíváncsiak, hogy az alapáron kínált FJR is van-e olyan jó választás, […]

Az Év Tesztmotorja 2014: BMW R1200GS Adventure – Onroad.hu -
[…] (a Yamaha FJR1300A volt az egyetlen amelyről nem készült mozgókép, hiszen azt egy évvel korábban már alaposan körbefilmeztük). Itt az első helyet szintén a BMW R1200GS Adventure hódította el, a második azonban a […]

Csiszoljuk tökélyre: Yamaha FJR 1300 AE teszt '2016 – Onroad.hu -
[…] megoldották az idomok módosításával), a futómű kicsit elmaradt a motor egyéb tudásától (a 2013-ban megjelent elektronikusan állítható egységgel egyből a legjobbak közé ugrott a gép) – így sok kritizálni való a közelmúltra nem […]

Előző bejegyzés

Három a magyar igazság

2013. szeptember 06., péntek
Ismét megmotoroztattuk a Pető Intézetes gyerekeket

Következő bejegyzés

Kuplungmentes övezet

2013. szeptember 16., hétfő
Teszt: Honda VFR1200FD és Yamaha FJR1300AS

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt