Először is bejelentették, hogy az új modellévben is marad az S és a Pikes Peak Edition. A PPE annál is inkább, mert idén először sikerült megdönteni a 10 perces álomhatárt az 1916 óta rendszeresen megrendezésre kerülő, a húsz kilométeres távon 156 kanyart magába foglaló hegyi felfutón.
A legfontosabb műszaki változások: második generációs Testastretta motorblokk, fejletteb ABS, valamint az S vezióknál félaktív Skyhook felfüggesztés (DSS). Az eddig is high-tech-nek számító gépen a ride-by-wire fojtószelepvezérlés és a nagyon fejlett kipörgésgátló rendszer (DTC) is a felszereltség része.
Az új gép csomagterét megnövelték, további LED-es világítást kapott, fejlesztettek a szélvédelmén – így nőtt a menetkomfort is -, és sport-túra gumikkal jön a gyárból, míg a Pikes Peak Edition egy nagyon eltalált fényezéssel kerül boldog tulajdonosaihoz. A motoroknak van sport-, túra-, városi- és terep üzemmódjuk, valamint a komplett futómű minden egyes paraméterét tekintve elektronikusan állítható lesz.
Az új Multistrada 1200 modellek várhatóan a jövő év elején kerülnek a hazai kereskedőkhöz. Kérdés, hogy az eddig sem olcsóságáról híres motorcsoda mennyire lesz képes elcsábítani a vevőket a népes konkurencia ugyancsak nem rossz, és lényegesen olcsóbban elérhető modelljeitől.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Csak én látom úgy, hogy megjelenésében van egy pár esetlenre sikeredett BMW-s koppintás? 🙂
Miért? A kacsacsőrű BMW már maga is egy koppintás! : D