Várhatóan a következő évben jelenik meg a GSX-R1000 legújabb generációja. Sőt, még a Superbike-világbajnokságra is visszatérhetnek.
Elolvasom »Csak azt értenénk, hogyan jön a Black and Steel verzióhoz a lopakodó sárga az új Ducati Diavel 1260 S-en! De azért metál.
Elolvasom »Superbike világbajnokságról származó motorból sem építenek gyakran custom gépet. Már csak ezért is különleges ez a GSX-R1000 Katana.
Elolvasom »Ezúttal nem kínai pénzből épül újra egy patinás európai márka. Hanem indiaiból. A BSA a Royal Enfield orrát piszkálná a 650-essel.
Elolvasom »Érthető táblázatba szedték össze, hogy Európa mely országaiban mire kell számítani gyorshajtás, ittas vezetés piroson áthajtás esetén.
Elolvasom »Eredetileg az volt a terv, hogy az Aprilia RS 660 Trofeo csupán versenycélra lesz megvásárolható, de elálltak ettől a döntéstől.
Elolvasom »Nem fejlesztették rommá az idei Kawasaki Ninja 650-et. Lényegében egy új fényezéssel letudták a modellfrissítést.
Elolvasom »Angliában nyit dizájnközpontot az indiai Mahindra, akik a Jawa és a BSA tulajdonosai is. Hiszen az európaiak ízlése megkerülhetetlen.
Elolvasom »Kezdjük jól ismerni a receptet. Legendás, szívmelengető név, kínai pénzből feltámasztva. Itt van a Moto Morini X-Cape 650.
Elolvasom »Egy Kawasaki ZX-10R, egy Porsche 911 GT3 RS és a Nordschliefe. Hát mégis mi kellhet még a felhőtlen boldogsághoz?
Elolvasom »