Valahol ott tartott legutóbb a GSX-R1000 sztori, hogy a Suzuki inkább hagyja kiveszni Európából a literes sportmotorját, minthogy elkezdje fejveszetten fúrni és faragni a rendelkezésére álló blokkot. Akkor azt jósolták, hogy talán 2023-ban térhet vissza a nagy Gixer. Az akkori információk a vállalat franciaországi főfejesétől, Guillaume Vuillardot-tól származtak, amiket a mostani hírek többnyire megerősítenek.
Ezúttal az Asphalt & Rubber közölt egy hírt, ami szépen be is járta a világsajtót. Ők nem nevezték meg az informátorukat, így ez marad egyelőre “csiripelték a madarak” szinten. De azt azért ne felejtsük el, hogy egy ilyen szintű, ilyen nevű nemzetközi szakportál által megszellőztetett információra érdemes odafigyelni!
A hír (vagy nevezzük így, pletyka) nem csak arról szól, hogy az új GSX-R1000 várhatóan erősebb, az európai kibocsátási értékhatároknak megfelelő, friss elektronikájú motor lesz, amit várhatóan idén ősszel fognak bemutatni a világnak. Hanem arról is, hogy a Suzuki egyszersmind visszatérne a Superbike-világbajnokságba a hatodik generációs Gixerrel.
Cimkék:
Csak azt értenénk, hogyan jön a Black and Steel verzióhoz a lopakodó sárga az új Ducati Diavel 1260 S-en! De azért metál.
Elolvasom »Ismét saját történelméből táplálkozik a Kawasaki, amikor a modern klasszikus Z900RS-hez új színsémát vezet be.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »