Visszatér a legendás brit márka, a BSA. Persze ezúttal sem önmagától kel életre egy jól csengő európai márka. Az ázsiai (ezúttal indiai) tőke savanykás bukéja lengi körbe az egész mizériát. Egészen pontosan a Classic Legends tulajdonában van a név, amit mintegy 60 százalékban a Mahindra közlekedésipari gigavállalat birtokol. A motoros körökben szívmelengetően ható három betűs márka – leánykori nevén Birmingham Small Arms Company – már eleve belharcot indít egy 650-es motorral.
A titokzatos motor – amire egyelőre jobb híján csak “650-es BSA” gyanánt hivatkozhatunk – a nagyon hasonló sorsú Royal Enfieldet hívja ki a hóra.
Egyelőre azt tudjuk, hogy az új BSA egy kéthengeres, 650 köbcentis platform első hírvivője lesz. Roadsterként hivatkoznak rá, amiből arra következtethetünk, hogy a szintén 650-es Royal Enfield Interceptor és Continental GT sikereiből hasítanának ki egy vastag szeletet. A dolog érdekessége, hogy ennek ellenére kifejezetten a brit piacon fog debütálni az újjáélesztett márka.
Cimkék:
Érthető táblázatba szedték össze, hogy Európa mely országaiban mire kell számítani gyorshajtás, ittas vezetés piroson áthajtás esetén.
Elolvasom »Superbike világbajnokságról származó motorból sem építenek gyakran custom gépet. Már csak ezért is különleges ez a GSX-R1000 Katana.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »