Anno mind az ázsiai, mind az európai piacon nagy siker volt a Yamaha RD350. Most a japánok az XSR300-al próbálják megismételni ezt a sikert.
Elolvasom »A Harley-Davidson forradalmi lépést hajtott végre a Dyna és a Softail modellek összevonásával. Az új gépek már itthon is megtekinthetőek!
Elolvasom »A kínai gyártók jönnek fel, mint a talajvíz: sorra mutatják be, hogy mit tanultak az elmúlt években. Ez itt a HR7 modelljük.
Elolvasom »Sokféle igényt és pénztárcát tudnak kielégíteni a Yamaha X-MAX robogók, amelyek 125-től 400 köbcentiméterig megújulva várják gazdáikat.
Elolvasom »Hamarosan a Tokyo Motor Show színpadán debütál a Honda Riding Assist-e Concept, amely a japánok korábbi önegyensúlyozó tanulmányának folytatása.
Elolvasom »A kínaiak már a spájzban vannak és kalandozni csábítanak az új 650-es motorjukkal. Na de el fogunk indulni világkörüli útra a DS8 nyergében?
Elolvasom »A Royal Enfield idén Milánóban bemutatja a 750-es, injektoros, ABS-es újdonságát. Úgy tűnik, hogy tényleg visszatérnek Európába.
Elolvasom »Október végén kerül megrendezésre a 2017-es Tokyo Motor Show, ahol a jó öreg SV650 egy átgondolt verzióját mutatják be.
Elolvasom »Vajon milyen újdonságokkal készülhetnek a KTM mérnökei azokon felül, amiket már nagyjából tudunk? Mik tűnnek logikus lépésnek az osztrákoktól?
Elolvasom »Egy ideje rebesgetik, hogy a Honda teljesen felfrissíti a GoldWing cirkálót. A gyári bemutató még várat magára, de egy csomó fotó kiszivárgott.
Elolvasom »Triumph rajongók számára kötelező célpont lesz a hamarosan megnyíló látogatói központ. Ezzel egybekötve egy új modellt is kapunk az angoloktól.
Elolvasom »A számok elég meggyőzőek: 1'103 köbcenti V4-es elrendezésben 90 fokos hengerszöggel, de a Ducati hagyományaitól eltérően kettővel több a henger!
Elolvasom »