Az Euro5 frissítéssel bebiztosította a Suzuki, hogy a 400-as Burgman nagyrobogó továbbra is a kínálat része maradjon.
Elolvasom »Elsősorban technológiai jellegű előrelépésre kell gondolni az idei C400X és C400GT kapcsán. És persze az elmaradhatatlan Euro5-höz igazításra.
Elolvasom »Kifejezetten a vegyes felhasználású piacot célozza meg a Dunlop az új Mutant abroncsával, amely az ígéretek szerint mindent tud.
Elolvasom »Németországi források szerint a fejidomos, oldaldobozos Bagger lesz a következő R18 kivitel, ami piacra kerül.
Elolvasom »Eljuttattak néhány kémfotót az amerikai RideApart magazinnak, amelyen a KTM fullcsúcs nakedjét, az 1290 Super Duke RR-t láthatjuk.
Elolvasom »Visszahozza a Yamaha a legendássá érett YZF-R7 nevet, de ezúttal már csak az MT-07 platform egy darabja lesz.
Elolvasom »A Pikes Peak kivitel elég látványosan elüt az alap Ducati Multistrada V4-től. 17-es első kerék, egykaros lengővilla, azaz komoly módosítások.
Elolvasom »Készül egy 650-es Royal Enfield cruiser, és erről onnan szereztünk tudomást, hogy valaki levideózta a közúti tesztmotorozást.
Elolvasom »Nagy port kavart a Ducati, amikor megmutatta a világnak a 2021-es Monstert, hiszen sok hagyományos elemtől köszöntek el az olaszok.
Elolvasom »Az MV Agusta kínálatában szereplő F3 sportmotort sem hagyják kiveszni az európai kínálatból, hamarosan bemutatják a fejlesztéseket.
Elolvasom »A Triumph Bonneville kínálatának mind az öt variánsa frissült, de többnyire nem csak a blokk lett Euro5 kompatibilis.
Elolvasom »Megérkezett az új 1290-es KTM Super Adventure terepképesebb, azaz R betűjellel jelölt változata. Milyen is lenne? Persze, hogy durva!
Elolvasom »