Mintegy 17 másodpercnyi felcsigázást kaptunk a Suzukitól, hogy egy kicsit izguljunk rá a 2021-es GSX-S1000-re. Az 1050-es V-Strom a múlt évben kapott dögös új dizájnt. Idén bemutatkozott a 400-as Burgman Euro5-höz igazított változata, fő attrakció gyanánt pedig ledobták a nagy visszatérő bombát, az új Hayabusát. Most a GSX-S1000 is sorra kerül, hogy a kétezer-húszas évek formavilágához és persze környezetvédelmi normáihoz igazítsák.
Amit biztosan láthatunk a kidobott teaser videó alapján, hogy a dizájn fuvallatok egészen új irányból közelítenek. Ez a modern, állólámpás elrendezés arra utal, hogy tényleg komolyan átrajzolták a Suzuki ezres csupasz harcost.
Érdekes további részlet az árnyékokból felsejlő aerodinamikai elemek. Nem tudjuk, hogy létfontosságú a szárnyak jelenléte 150 lovas nakeden, de első ránézésre egészen kulturáltan beleolvadnak az összképbe. A Suzuki eddigi fejlesztési stratégiáját ismerve a blokkhoz, futóműhöz, fékekhez legfeljebb csak minimálisan fognak nyúlni, cserébe pedig drasztikus áremelkedésre sem számítunk.
Cimkék:
Mindössze 500 darab készül belőle, 180 kiló és ugyanennyi lóerő és csak a vegytiszta motorozásról szól. Ez a KTM 1290 Super Duke RR.
Elolvasom »A szemnek szokatlanul jövőszerű a BMW elektromos meghajtású robogójához, a CE 04-hez csatolt dizájnterv. Ebből lehet valami.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »