Jól emlékszem, jó egynéhány évvel ezelőtt a Burgman név jelentette a nagybetűs nagyrobogót szeretett kis hazánkban. Igaz, a 650-es szériától már elköszöntünk, de a 400-as kivitel még itt van velünk. Méghozzá 1998 óta, azaz 23 éve. Hogy repül az idő, igaz? A jól bevált szériát nem is rontják el állandó, kényszerű frissítgetéssel. 2006 után 12 évet kellett várni 2018-ig, amikor jelentősebben megbabrálták. Na és persze most, 2021-ben, hiszen az Euro5 egyébként nem kímélte volna a négyes Burgonyát.
Tehát a blokk valamelyest megváltozott. Elsősorban annak érdekében, hogy teljesítse a szigorodó környezetvédelmi előírásokat. Új duplagyertyás hengerfejet kapott a 400 köbcentis egyhengeres, új vezérműtengelyeket, szelepeket és befecskendezést. A hírek szerint a változások következtében az alsó és a középső tartományokban a korábbi szériánál finomabban kezelhető lesz a 21-es Burgman.
A kényelem kedvéért belekerül a Suzuki féle Easy Start System, amivel tényleg egy pöccintésre lehet indítani a motort, ami a hasznossága mellett egyébként jó játék is. Új kipörgésgátló kerül fel és a korábbinál könnyebb ABS egység, amivel mintegy 36 grammot (igen) spóroltak meg. A 42 literes ülés alatti tárolórekeszbe 12V aljzat került.
Cimkék:
Hogy jön össze a sürgősségi vérszállítók önkéntes munkája az elektromos motorok világával? Hát a gyakorlatban.
Elolvasom »A TCX Dartwood magasszárú motoros lábbelijét ránézésre kifejezetten nehéz megkülönböztetni egy normál utcai lépőtől.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »