Az MV Agusta Superveloce egyfajta kuriózum. Az F3 800-ból készített versenypálya-kompatibilis eyecandy motor talán az egyik leggyönyörűbb tárgy, amit a XXI. század motoripara letett az asztalra. Miközben a pályán is megállja a helyét. Ezt volt is alkalma Dodo barátunknak kipróbálni a Pannonia-Ringen.
A 2021-es Superveloce sok más motorhoz hasonlóan idén már az Euro5 környezetvédelmi normáknak kell megfeleljen. A 798 köbcentis blokk jottányit sem veszített az erejéből. 148 lóerő 13.000-es fordulaton, viszont új titán szelepeket kapott és DLC-bevonattal látták el a szelepvezetőket. A kipufogót a leömlőtől a dobig újraalkották.
Persze fontos, hogy frissítették az ECU-t, meg az első kerék emelkedését is figyeli az új IMU, van kanyar-ABS és 5,5-ös lett a TFT. De a fenébe is, nézd meg az új “S” kivitelt! Azt a fehér és arany színt azzal a vöröses barna alcantara bőrüléssel. A Serie Oro-ból és az Alpine kivitelből ismerős, aranyszín felnikkel. A budapesti MV Agusta honlapján található árlista szerint a Superveloce S ára 9.000.090.- jó magyar forint. Csak az a baj, hogy kettesével kell venni. Egyet a garázsba, egyet pedig a nappaliba, megőrizni az örökkévalóságnak.
Cimkék:
A rendőrségi információk szerint lezárult a dusnoki kettős halálos baleset vizsgálata amelyben egy motoros házaspár veszítette életét.
Elolvasom »A Stealth egy olyan visszapillantó tükör, amely elfordítva aerodinamikai elemként, azaz szárnyként működik és ténylegesen leszorítóerőt termel.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »