A hangvillások jövőre érkező alsó-középkategóriás szupersport-motorja, az YZF-R3 nem pont olyan lesz, mint vártuk. De azért ígéretesnek tűnik.
Elolvasom »Az amerikai Can-Am mindenen átjutó négy kerekű "motorjai" mellett igazi élménygyárnak szánt három kereküiről is ismert. Itt a legújabb változat.
Elolvasom »Abszolút figyelmen kívül hagyták a Kawasaki mérnökei és marketingesei a nagyon tradicionális kategória szokásait. Így született meg a Vulcan S.
Elolvasom »Az indiai Hero a világ egyik legnagyobb motorkerékpár gyártójának számít. Számos új géppel bővül a kínálatuk - lesz minden a sportmotortól a café racerig.
Elolvasom »Eladásaiban nem tudja felvenni a versenyt a fő konkurens BMW nagy GS-eivel, mégis érdemes odafigyelni a jövőre frissülő Moto Guzzi Stelviora.
Elolvasom »A Zero DS-sel már nem csak a városban lehet rohangálni, közel 300 kilométert is megtehetünk egyetlen feltöltéssel. Ráadásul terepen is megállja a helyét.
Elolvasom »A Ducatinál az új Multistrada számára a változó szelepvezérlést összekombinálták a desmodromikus vezérléssel.
Elolvasom »Az MV Agusta lassan csepegteti az információt a legújabb Dragster RR modelljéről, annyi viszont bizonyos, hogy ütős vasról rántják le a leplet az EICMA-n.
Elolvasom »Teljesen megújult a Kawasaki két allroundere a 2015-ös modellévre. A két Versys most már sokkal jobban beleillik a japánok arculatába.
Elolvasom »A KTM minden idők legdurvább kalandormotorjával rukkolt elő a múlt heti Intermot kiállításon. Ezerháromszáz köbcenti és százhatvan lóerő - ez több a soknál.
Elolvasom »A Suzuki óvatos léptekkel halad előre a GSX-R 1000 modellfrissítésével. Így legalább megmarad annak, ami volt: nyers és kőkemény sportmotor a javából.
Elolvasom »A környezettudatosság már az olyan sportos gyártóknál is fontos, mint a KTM. A Freeride E modellcsalád legalábbis erről tanúskodik.
Elolvasom »