Ugyan a Dainese a nyolcvanas évek óta foglalkozik motoros lábbelik forgalmazásával, a TCX felvásárlásával komoly technológiákhoz jutnak.
Elolvasom »A BMW G310GS néhány kisebb, de fontos fejlesztéssel állt elő annak örömére, hogy úgyis az Euro5-höz kellett igazítani a blokkot.
Elolvasom »A Ducati elárult néhány egészen apró részletet arról, hogy milyen is lesz a Multistrada V4. Könnyebb és erősebb, ez a jelszó.
Elolvasom »A Honda CB350 H'ness egy full retró motor, amit ugyan elsősorban a Royal Enfield konkurenciájának szánnak, de India csak a kezdet.
Elolvasom »Gyönyörű "kémfotók" érkeztek, amelyek arról árulkodnak nekünk, hogy a vártnál sokkal hamarabb elkészül az új Triumph Trident.
Elolvasom »Az EICMA és Intermot elmaradásával többnyire online bemutatókon találkozhatunk a 2021-es modellév friss motorjaival. Összefoglaló.
Elolvasom »Október 7-én valami történik a Suzuki háza táján. Vajon mi lesz az? Megérkezik az új Hayabusa? Nem, valami egészen másra számítunk.
Elolvasom »Az Aprilia Tuareg az RS 660-hoz fejlesztett alapokra épül. A középnagy túraendurók piacán olyan ellenfelek ellen indítják, mint a Ténéré 700.
Elolvasom »A nagyrobogók piacán is az extrém nagyköbcentis országúti kóválygók királyának szánja a Honda a Forza 750-et. Októberben kiderül.
Elolvasom »Soros elrendezésű, háromhengeres, 1130 köbcentis blokkal érkezik a Benelli nagyfiúja az 1200GT hosszútávú túramonstrum.
Elolvasom »A környezetvédelmi normák szigorodásának egyik következménye, hogy a Yamaha MT-09 közelebb kerül a valós 900 köbcentihez.
Elolvasom »Benelli márka anyavállalata, a QJ Motor összesen hét új modellt mutatott be a héten. Az egyik érdekes példány a 600-as sornégyes sporti.
Elolvasom »