Időközben bemutatkozott az Aprilia idei nagy dobása, a várva várt RS660, de akad itt valami egészen érdekes még. Trofeo. Trófea, természetesen ezt jelenti ékes olasz nyelven. Apriliául pedig minden “felesleges” holmi nélküli pályamotort.
Az Aprilia ötletes beharangozót választott. Tommaso Marcon, a Moto-E motorversenyzőjének Instagram posztjából derült ki, hogy készül az RS660 pályaváltozata. Hogy félreértés ne legyen még rá is írták, hogy miről van szó. Trofeo és coming soon… feliratok virítanak a mattfekete motoron.
A Marcon Insta posztján kívül egyéb információ nem áll a rendelkezésünkre. Egyelőre. Tehát azt sem tudjuk, hogy az alapváltozat kereken 100 lóerejéhez hozzányúltak-e. Az viszont látszik a fotón, hogy minden közúti közlekedéshez szükséges elemet eltávolítottak. Rendszámtábla-tartó, tükör távozott. Ellenben a motor alatt egy csinos SC-Project kipufogó feszül.
Cimkék:
Motorfóbia. Ezt egy kicsit még szokni kell, de mostantól úgy néz ki, hogy van ilyen. Ráadásul egy motorszerelőnél jött elő.
Elolvasom »A Honda a komplett Forza családot frissítette, de annak legérdekesebb tagja egyértelműen a DCT váltós 750-es királyrobogó.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »