A BMW Motorrad lehúzta a lepedőt a legkisebb túraendurójáról, a szigorodó környezetvédelmi normák okán frissített G310GS-ről. A külső jegyek nem változtak, de ha már úgyis bele kellett nyúlni az Euro5 miatt, akkor az egyébként is értékesnek talált belbecs néhány tételén javítottak egy kicsit.
És hogy mik ezek a tételek? Először is az egyhengeres blokk, amelynek 313 köbcentiméternyi hengerűrtartalmából továbbra is 34 lóerőt halásztak ki. Azonban ezentúl a gázkar ride-by-wire, a tengelykapcsoló pedig anti-hopping technológiát kapott.
Az előző szériás G310GS-nek a hátsó lámpája volt LED-es. A következőkben már elől is ugyanezt találjuk és az irányjelzők tekintetében is elengedték a hagyományos foncsorokat. További fontos változás, hogy a kuplung- és fékkar állítható lett. Ezeken kívül a BMW új színeket kínál a legkisebb GS-hez. A hagyományos fehér/szürke kombináció mellé jön egy “Rallye” változat piros vázzal, kék tankkal, valamint a GS 40. szülinapját ünneplő fekete/sárga színváltozat is elérhető hozzá.
Cimkék:
A Ducati elárult néhány egészen apró részletet arról, hogy milyen is lesz a Multistrada V4. Könnyebb és erősebb, ez a jelszó.
Elolvasom »Ugyan a Dainese a nyolcvanas évek óta foglalkozik motoros lábbelik forgalmazásával, a TCX felvásárlásával komoly technológiákhoz jutnak.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »