A hónap második felében végre megismerjük az 502-es nagytestvérét, a Benelli TRK 800-at. Itt vannak az első képkockák!
Elolvasom »A legvalószínűbb, hogy az MV Agusta is beszáll a középméretű, valóban terepképes túraenduók piacába.
Elolvasom »És úgy tűnik, hogy a Kawasaki és a Yamaha mellé hamarosan megérkezik a Honda, valamint a Suzuki is.
Elolvasom »SP, azaz teljes nevén Sport Production változatot kapott a V4-es Ducati Streetfighter, ami így nem erősebb, hanem könnyebb lett.
Elolvasom »A Rocket, a Thruxton és a Street Twin is kap egy olyan fényezést, amelyet csak 2021-ben tesznek elérhetővé.
Elolvasom »A 153 lóerő és a 178 kilogrammos száraz tömeg a két fő adat, amely a Ducati Streetfighter V2-t jellemzi.
Elolvasom »November 23-án mutathatják be az új ZX-6R-t, egy új Versyst, valamint talán a Kawasaki első elektromos motorját.
Elolvasom »Ahogy a Z900-ra ráépül a Z900 RS, a Z650-re a Z650 RS, úgy a következő retró modell a Z400 alapú Z400 RS lehet.
Elolvasom »A víz szalad, a dupla lámpás fejidom marad. A Yamaha különös gondot fordított arra, hogy az MT-10 hangja is különleges legyen.
Elolvasom »Kamu kémfotók helyett profi képeket tettek közzé a könnyebbé és erősebbé váló Triumph Tiger 1200-ról.
Elolvasom »Hogy mégis mihez kell magnézium egy motorkerékpáron? Például a vázaknak egészen fontos alkotóeleme.
Elolvasom »A cserélhető akkumulátorok technológiája tűnik a legjárhatóbb útnak az elektromos motorok hatékony térhódításának.
Elolvasom »