Ha a KTM kínálatában az 1290 Super Duke R-t vesszük az alapmodellnek, az RR kivitelt pedig a csúcsváltozatnak, akkor az EVO-ra tekinthetünk egyfajta egészségesen disznó középútként. Arra, amit azoknak szánnak, akiknek egy Alpok közé vezető néhány napos kitérőnek része lehet egy Red Bull Ring nyíltnap is. A legfontosabb változás az alapkivitelhez képest ebben az esetben a fullos futómű.
Az a bizonyos felsőpolcos futómű az a WP APEX, ami egyébként az RR kivitelben és még olyan modellekben található meg, mint a Ducati Streetfighter V4 S. De igazán ez akkor kel életre, ha kicsengeted érte a felárat az elérhető Suspension PRO csomagért, ami extra beállítási lehetőségeket tartogat.
Ekkor kapsz egy Track módot, ami a KTM tesztpilótáinak ajánlott pályabeállításait tartalmazza, egy Advancedet, ami egy 8 szintes állítási lehetőséget tartalmaz. Valamint egy AUTO beállítást, ami a pilóta tömegét érzékelve az előfeszítést önmaga finomhangolja.
Cimkék:
És nem csak az új vázra kell gondolni, hanem mondjuk az eső elől védő telefontartó kialakítás az új TMAX modellen.
Elolvasom »Természetesen a rendszámozható, nem limitált szériás kivitel nem lesz annyira exkluzív, mint a korábban bemutatott RC 8C.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »